Ta på deg treningsklær uansett

Make the best of it 

I dag går dagen min i ett med henting av ny seng, montere seng, flere turer på med kjøring av søppel etter oppussing og en hel haug av slike ting. En real fikse-lørdag med andre ord. Det betyr at jeg ikke rekker å trene, så hvordan løser jeg det da? Vel, jeg skal jo være i aktivitet uansett, så da tar jeg på meg treningsklær og pulsklokken på armen. Vips blir aktiviteten målt, og jeg kan nesten garantere at på slutten av denne jobbe-lørdagen så vil resultatet på aktivitetsmåleren gi meg det samme resultatet som en løpetur. 

I dag skal jeg endelig få hengt opp julelysene på verandaen min, og gjøre det litt mer julekoselig her. Jeg håper vi blir ferdige med alt i rimelig tid, slik at jeg rekker en liten tur innom sentrum også. Det er så koselig å gå i handlegatene her i Kristiansand nå, med masse julelys og et digert juletre midt i hoved gågaten.  

Hva står på deres plan denne lørdagen? 

 

Smiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Heii! Er studentmiljøet i Kristiansand bra? Vil du anbefale å flytte dit å gå på skole, hvis alternativet er Trondheim? 🙂

    2. Ser ut som du kommer til å få en fisefin dag, har aldri vært i Kristiansand i juletider, setter gjerne pris på om du får knipset litt bilder 🙂 Har masse familie fra Kristiansand og Arendal, og det er to veldig fine byer 🙂
      Jeg har gått en times tur med en av mine beste venninner, kanskje det blir en trilletur med nevøen min utover dagen, ellers er målet å gjøre to store øvingsoppgaver i Organisasjon og Ledelse mot eksamen. Ha en knallfin dag!

    3. Kan du ikke legge ut noen bilder når hele leiligheten din er pyntet til jul? 🙂 jeg er tidenes julemenneske, så synes det er så gøy å se hvordan andre pynter!

    4. Hei! Hvor er “treet” du har i wire potten din fra? Har så lyst å ha et sånt før jul i min wire pot!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg