Trening og forkjølelse, slik løser jeg det

Let´s run away

God morgen, og god fredag. Formen min er bedre, og jeg takker igjen for en god fysisk form og et næringsrikt kosthold for at jeg gang på gang kan føle meg småsyk, men at det så og si aldri slår ut. Godt man får noe igjen for å trøkke i seg halve fruktdisken ukentlig. Hehe. Jeg får ofte spørsmål om trening når man er syk. Jeg kan kun svare for min egen del, og jeg prøver å være smart med treningen min når jeg har kjent på at formen hangler litt. I dag ble kun en god gåtur ute i frisk luft. Jeg passer på å kle godt på meg, med ull innerst og vindtett ytterst, ullhals, votter og pannebånd er på. Så lenge man ikke blir kald, og tar seg en varm dusj like etter trening, så ser jeg ingen grunn til å ikke bevege seg litt selv om formen ikke er på topp. Jeg setter grensen ved feber, har du feber så er trening uaktuelt. Det handler om å lytte til kroppen, og tenke fornuftig rett og slett. Høy puls er ikke å anbefale når det er basselusker i systemet. 

I fare for at dette snart blir en blogg om vær, så må jeg jo bare navne lyset på disse bildene. Det er så utrolig fint ute nå, og jeg storkoser meg ute på tur. Enten jeg jogger eller bare går meg en tur, så er jeg sikret energipåfyll og endorfiner i slike omgivelser. 

I dag skal jeg kun ha én PTkunde, og litt jobb med diverse småting relatert til bloggen, også er det helg. Helgen er ganske åpen, og det synes det er så godt. Det eneste som er satt er et par treningsøkter, litt julegaveshopping og baking av julekaker på søndag. Rolig og koselig førjuls-helg med andre ord. 

Neste helg igjen skal jeg ha bakedag med en god venninne som har et talent uten like på kjøkkenet. Jeg spurte dere for en stund siden hva dere ville vi skulle lage, og nå har vi satt opp en liste med ting, ut fra deres ønsker. Det blir litt ulike julekaker, men også juledrops i masse ulike smaker, og hjemmelagde karameller. Dette er altså neste helg, denne helgen blir det sunn julebakst med julekaker uten sukker, og sunnere alternativer til julekos. Jeg personlig hadde valgt tradisjonelle julekaker om man bare kunne velge én ting. Nå er det jo slik at desember er lang, og det er mulighet for å si ja takk begge deler. Så denne helgen blir det sunne alternativer og neste helg blir det tradisjonelle julekaker. Høres det ut som en bra plan? 

God helg til hver og en av dere <3 

 

Smiiiil Maren 

 

4 kommentarer
    1. Hei Maren!
      Jeg ser at du reklamerer for tights.no og lurte på om du noen gang har bestilt noe derfra? Har selv vurdert det, men har lest en del dårlige anmeldelser ang lang leveringstid og dårlig kvalitet. lurte derfor på om du hadde noe informasjon:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg