Årets julekalender

Can´t wait until tomorrow

I dag har jeg vært i det kreative hjørnet og virkelig kost meg her hjemme, med julemusikk og pakkekalender. Jeg ikke spesielt flink til å lage ting selv, og det er ikke denne bloggen du klikker deg inn på for unike DIY prosjekter. Jeg tror likevel jeg kan være kreativ på farger, stil og tekst i forhold til hva som passer sammen, og hvordan man skal fremheve et budskap. Jeg bruker dette masse i jobben min når jeg lager blogginnlegg, oppdaterer sosiale medier eller setter sammen tekst og bilder i diverse artikler. I dag fikk jeg altså utfordret meg litt på det å fysisk lage ting selv, og det var så gøy. Det kan jo virkelig ikke bli enklere, det er helt idiotsikkert, men jeg synes likevel at resultatet ble veldig fint.  

Jeg dro innom en hobbybutikk og kjøpte med meg brune og sorte poser, klesklyper, stjerner, klistremerker, merkelapper og noen koselige kort. Det var mye å velge i, men jeg valgt å gå for en litt moderne stil på kalenderen i år, og lot fargene gå i sort, beige og brunt. 

Nå gleder jeg meg veldig til i morgen, når første pakke skal åpnes. Mamma har alltid sagt til meg: Den største glede man kan ha, det er å gjøre andre glad. Jeg tror og håper at kalenderens første gave gir masse glede. 

Håper dere har en fin kveld, og at det er flere som gleder meg til vi endelig tar steget inn i årets fineste måned i morgen. Hurra for desember, og endelig offisiell førjulstid. 

 

Smiiiil Maren

 

 

 

3 kommentarer
    1. Gjett om jeg gleder meg også! For en flott kalender, snille deg. I alle år har jeg og søsknene mine fått pakkekalender. Også i år For noen år siden lagde jeg og søsteren min det til mamma og pappa , og i år gjentas det. Gleder meg like mye til de skal åpne sin som jeg gleder meg til å åpne min. Desember er flott på alle mulige måter.
      Kos deg med inngangen til desember.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg