Takknemlighet og hverdagslukus

Inneholder aff.links

Først og fremst må jeg få takke hver og en av dere for de nydelige kommentarene dere har lagt igjen om leiligheten. Jeg er helt overveldet, og så utrolig glad for å ha så genuint gode, snille og rause lesere. Tusen tusen takk. Det har vært en lang prosess og mine nærmeste har stått på som helter. De har brukt sene kvelder etter jobb og flere helger i min leilighet, og jeg er uendelig takknemlig. Det føles så godt å endelig være i mål. Nå gjenstår bare en liten finish på soverommet, og den store overraskelsen på soverom nummer to – så er jeg helt ferdig. 

Tskjorte – Calvin Klein  // Tekanne – Atelier Ribe

I dag startet jeg dagen med hjemmekontor, etterfulgt av et møte i sentrum og et par Pt-kunder. Det er så godt å kunne starte dagen rolig, med macen, og en stor kopp te. Det blir en så mye bedre dag, og ikke minst uke, når jeg får en time eller to slik som dette på mandagsmorgen.

Jeg føler jeg har levd i et oppussingskaos  de siste ukene, og det er ikke til å legge skjul på at det blir mye støv og skitt av å drive på med borring i vegger og tak, sliping av gulv og masse esker som drasses inn og ut av leiligheten. Jeg har derfor tatt en avgjørelse på å bestille meg total nedvask fra et vaskefirma, og i skrivende stund er de i leiligheten min. Jeg har aldri gjort dette før, og er utrolig spent på resultatet. Det er jo tidenes hverdagsluksus, og jeg gleder meg så enormt til å komme hjem til ren leilighet i ettermiddag. Blir det bra, så skal jeg selvfølgelig legge ut navn og nummer her på bloggen, kanskje er det flere i samme situasjon som kunne tenke seg å få vasket ordentlig etter oppussing. Eller kanskje har du ikke pusset opp, men kunne tenke seg en skikkelig god julevask? Uansett så deler jeg informasjonen med dere så snart jeg har vært å sett i ettermiddag.

Hjemmekontoret er nå altså flyttet til en koselig cafe i sentrum, og her sitter jeg å koser meg med en stor kopp kaffe latte mens jeg oppdaterer dere. Jeg har et par timer fri nå før neste kunde, og da synes jeg det er litt godt å trekke meg bort fra senteret og jobbe litt med andre ting.

 Jeg går bare rundt å smiler om dagen, og det er så godt. Leiligheten er ferdig, det nærmer seg jul og livssituasjonen min kunne ikke vært bedre. Jeg er rett og slett helt tullete lykkelig, og jeg klarer ikke skjule det. Jeg håper det er flere som har glade dager, og at uken har startet på best mulig måte for hver og en av dere. 

Hva står på planen din denne mandagen? 

 

Smiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Hei
      veldig fint resultat etter oppussingen!
      Men jeg tror et fint og lunt teppe (under salongbordet/sofabordet som stikker litt under sofaen) hadde gjort veldig mye for helheten på stuen (pluss det er veldig deilig å ha teppe på stuen om vinteren), bare et lite tips 🙂

    2. Må svare at jeg er takknemlig for DEG! Det er så godt å lese de positive og inspirerende innleggene dine! Føler jeg senker skuldrene litt og trekker på smilebåndene hver gang jeg leser og ser på de energiske bildene av flotte deg.
      Tusen takk! Håper du får en super dag videre, solstråla 🙂
      Klem Helene

    3. helene: Kjære skjønne du, denne kommentaren betyr enormt mye for meg. Tenk så heldig jeg er som får lov å nå ut til deg, og påvirke dagen din positivt. Tusen takk <3

    4. Leiligheten ble suuuperfin!!
      Synes det er en stund siden du har skrevet noe om kjæresten din, går det fortsatt bra? 🙂

    5. Hei på deg! Et ørlite spørsmål kanskje litt utenfor kontekst men har lurt så lenge! Hvordan gikk det med ZMA prosjektet ditt? Ble det noe bedre søvn av det? Lurer sånn på om jeg skal prøve meg på å ta det selv ettersom jeg våkner så altfor mange ganger i løpet av natten. Hadde vært deilig å få en dypere mer sammenhengende søvn! Men greit å høre med andre om erfaringer først tenkte jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg