Put some color on it

Inneholder aff.links

Nei altså den tror jeg at jeg må venne meg litt til“, dette var min kjære mor sin reaksjon på min nye Adidas genser. En annen person spurte meg om jeg var redd for å ikke være synlig nok siden jeg hadde ikledd meg tidenes fargefest av en genser. Haha. Jeg digger min nye Adidas originals hoodie, og blir faktisk litt glad av å gå med den. Jeg la ut et bilde av den på snap, og flere spurte hvor den var fra. Genseren er kjøpt på Junkyard, og dere finner den HER.

Jeg har lest alle kommentarene deres på innlegget mitt i går om å lære seg å slappe av, og jeg må bare si tusen takk for at dere deler både tips og råd. Det betyr så mye. Jeg har også fått en haug av mail fra dere med nydelige tips om mindfullness apper, beroligende te og avslappende musikk. Dere er helskjønne – tusen takk. I dag var jeg ferdig med siste PTkunde allerede kl 13, og fikk dermed god tid til å slappe av og kose meg etterpå. Liten trilletur med en smørblid nevø på 8 måneder og litt shopping var det som skulle til for å virkelig sette fredagsstemningen. 

Nå skal resten av kvelden nytes med filmkveld, tacomiddag og smågodt. Fridays as they should be. Ha en nydelig start på helgen, håper dere virkelig koser dere i kveld. 

 

Smiiiil Maren 

8 kommentarer
    1. Den var sjuukt fin!! Elsker adidas sine gensere! Får vi se leiligheten snart foresten? Jeg er så spent 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg