Kakao og pepperkaker

That magical christmas feeling

Jeg har så julestemning om dagen, ikke vet jeg hva som er årsaken, men jeg går rundt med en god, koselig og lun følelse om dagen. En deilig følelse av forventning og glede. Jeg tenker at julen er over på null komma niks, så hvorfor ikke starte hyggen litt ekstra tidlig. I dag ble det kakao og appelsin på morgenkvisten. Pepperkakene er fremdeles bare til pynt, og jeg klarer faktisk å holde meg. 1 desember skal jeg momse i meg alt av kakemenn, pepperkaker og julekaker.

Jeg er utrolig heldig som gleder meg til jul, og som har noen å være sammen med i julen, slik er det ikke for alle og det synes jeg er så vondt. Det er veldig enkelt  for oss alle å gjøre julen litt hyggeligere litt for dem som gruer seg til den tiden vi går inn i nå. Send GLEDE til 2490. Du gir da 80kr, og denne summen dekker to gode middager i juletiden. Så enkelt, og så viktig <3 

I dag står det litt jobb på planen min, og selv om det er lørdag så ser jeg ikke så mørkt på å dra på jobb. Jeg har en gjeng med positive og energigivende kunder, så jeg møter dem gjerne på en lørdag så vel som en hverdag. Senere i dag skal jeg i et planleggingmøte for siste interiør på leiligheten, også er det hjem og nyte helgen fullt ut. 

Hva er din plan for denne lørdagen? 

 

Smiiil Maren 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg