Skal, skal ikke ?

I dag trenger jeg deres hjelp. Jeg forsøker å ta en avgjørelse på om jeg skal være så crazy at jeg hiver meg på enda en treningstur med Nordic fitcamp til Thailand. Frister går ut i dag!

Training camp Thailand Phuket 

Jeg var jo på treningscamp med dem til Phuket i fjor, og det var virkelig en helt fantastisk opplevelse. Nå har jeg jo min egen treningscamp å se frem til i juni ( fremdeles en helt uvirkelig og ubeskrivelig god følelse å endelig ha sin egen camp), men det frister likevel å dra avgårde på tur allerede i januar, eventuelt i mars. Jeg vet at flere av dere lesere skal være med, og det gjør lysten bare enda sterkere. Det er kun 2 ledige plasser igjen, og fristen går som sagt ut i dag. Så det må tenkes kjapt, og avgjørelsen må tas så fort som mulig.  Synes dere det hadde vært gøy med oppdateringer fra enda en treningstur til Thailand her på bloggen? Er det gøy med oppdateringer både fra Thailand camp og Rhodos camp? 

Jeg må svare i løpet av få timer, og det er faktisk slik at jeg blogger for dere, og det dere synes er spennende og interresant er det aller aller viktigste. Så nå er jeg helt avhengig av deres mening. Hva ønsker dere?

Vintertrening, langrenn og fokus på innendørs styrketrening, alternative spennende øvelser og sunne matretter her hjemme, eller eksotisk sommertrening, med innslag av CrossFit, yoga, løping, sirkeltrening, styrke og litt annerledes, men sunne matretter fra Thailand? 

Begge deler er bra på hver sin måte. Så nå er jeg spent på svarene deres.

 

Smiiiiil Maren 

28 kommentarer
    1. Har du muligheten til å reise til Thailand på treningstur, syntes jeg du skal gjøre det!! Jeg elsker oppdateringer fra varmen med fine bilder, nydelige omgivelser og bare drømme meg bort litt. Liker også veldig godt å lese om foredragene dere er på der nede, og lærer masse nytt av det! Benytt deg av muligheten, hiv deg med og KOS deg – det fortjener du <3

    2. Gjør det du har mest lyst til Maren!
      Når du trives med treningen er det uansett inspirerende å lese om det

    3. Sånn med tanke på leserne dine så er det jo fint om du er hjemme på vinteren, for å spre motivasjon i en tyngre treningsperiode 🙂 Er ikke alle som har muligheten til å reise til varmere strøk liksom…:-) Skal ikke si at det ikke frister da 😉 Men altså, du må følge magefølelsen og gjøre det du har mest lyst til!

    4. Jeg blir kjempeglad hvis du lager innlegg om vintertrening utendørs og langrenn! Men det får du sikkert til selv om du reiser til Thailand også, vinteren er jo lang 😉

    5. Syden er bra! men personlig har jeg ikke råd til det selv, og hadde vært såååå digg med vinterinnlegg og få litt motivasjon til å dra på seg skiene! :))

    6. Dra på tur 😀 Hadde jeg hatt mulighet til å hoppe på et fly til varmere strøk akkurat nå hadde jeg glatt gjort det! Litt kaldt å være i praksis i hjemmesykepleien om dagen 😮
      Også er det veldig inspirerende innlegg du kommer med på slike turer. Bildene er super freshe og det er så mye fokus på treningsglede at man bare får lyst å hoppe opp og ned i sofaen, og springe ut døra på trening 😀 haha
      Dra på tur, og nyt det for oss som ikke har mulighet akkurat nå! 😀 Vel fortjent!
      Ha en fin dag =)

    7. Jeg slår ett slag for vintertrening! Særlig friske økter utendørs 🙂 Lite som slår en lang skitur i gnistrende kaldt vintervær, eller en løpetur i morgenmørket, i skikkelig ruskevær. Ingenting i veien for å trene like godt om vinteren, som om sommeren – så fint om du kunne hatt litt fokus på dette. Kanskje kjørt en challenge (eller noe lignende) – rettet mot utendørstrening. Frisk luft burde alle hatt mer av! 🙂

    8. Ååå, jeg satt senest i går kveld og vurderte om jeg skulle hive meg med, men da er det mars som er aktuell for min del. Ser fantastisk herlig ut 🙂

    9. Det er nå du har sjansen! Grip den! Det er gøy å følge sånne innlegg! 😀
      Kjør på!!

    10. Eg oppfordra deg til å gjere det som du ynskjer, fordi når du er I godt humør, gjenspeiglast det på bloggen og då er det ekstra kjekt og inspirerande å lese 😊

    11. Begge deler hadde vært bra,Maren. Blogg her eller i Thailand. Men, om du har mulighet både økonomisk og tidsmessig, og du kjenner at du vil, så reis. Vinteren er lang nok, og selv om jeg elsker dine utendørs blogg og snaps fra Norge, og det er jo her de fleste av oss er. Men vinteren er lang nok, og det er jo lenge mellom januar og juni. Og hele vinteren blir jo ikke borte mens du er i Thailand. Hehe.
      Tror du må følge magefølelsen. Ikke tenk på meg som leser,for du inspirerer uansett og tenk hvor glad du blir i vinteren og Norge når du kommer tilbake. Det eneste minuset er vel at du kommer til å være brun og fin ute i snøen!! 😊
      Gleder meg til å høre hva du bestemmer deg for.
      Anja

    12. In the end we only regrets the chances we didnt take! Lever litt etter den, å komme til varmen på vinteren er jo luksus!:-)

    13. Hvis du ønsker meninger fra et leserperspektiv, så ønsker jeg definitivt å lese om vintertrening og vinterglede. Men du må jo gjøre det DU har mest lyst til! <3

    14. Det høres ut som du har lyst til å dra, og søker støtte/back-up her?? 😉 Hva har du lyst til? Hva hindrer deg? Er det reelle hindringer, eller kan det gjøres noe med?
      Lykke til! Du har nok svaret i deg 🙂

    15. Altså er det noe å tenke på? Jeg hadde reist glatt om jeg hadde tid, penger, osv 🙂 Du blir jo ikke borte hele vinteren selv om du reiser på et opphold der. Og personlig elsker jeg sommerinnlegg 😀 Crossfit osv høres perfekt ut!

    16. Du må jo seff reise om du har tid, penger og lyst 🙂 Personlig syntes jeg det er mye mer informativt og lese treningsinlegg som gjelder flere av oss, (noe camp i thailand, strand osv ikke gjør), som feks ute- og innetrening om vinteren..

    17. Thailand og varmen en jo helt magisk! <3 Dra til Thailand, jente! 😀 Viktig å fylle på med litt D-vitaminer og sommerglede nå i mørke vintertider. -Også kan du jo kanskje til og med finne noe mere inspirasjon til din egen treningstur(?)! Reis mens du har muligheten til det, man vet jo aldri når jobb eller familiesituasjon gjør en litt mindre fleksibel 😉

    18. Dra! Du vet aldri hvor lenge du vil ha muligheten. Plutselig jobber du masse og har unger, da er det mye vanskeligere å få til

    19. herreverden, dra til thailand om du har mulighet! jeg hadde reist med en gang om jeg hadde kunnet jeg 😀 du skal jo ikke være borte i tre måneder heller regner jeg med, vinteren er lang og du rekker nok fint både innlegg med langrenn og andre vinteraktiviteter.

    20. Trives du i Tailand – liker du klimaet – passer det å reise på denne tiden? Du må veie for og imot – så blir valget rett 🙂

    21. Det er jo ikke snakk om mange ukene? Jeg tror at det blir nok av vintertreningbloggings uansett, så et innslag av noe annet er da bare spenstig? eller?

    22. Dra til Thailand i januar! Det skal i hvert fall jeg og jeg håper virkelig å se deg der 🙂 Det er nok av tid både før og etterpå til å blogge om vintertrening. Det er i hvert fall takket være din blogging fra Thailand i fjor at jeg nå skal ut på samme reisen i januar.

    23. Jeg skal innrømme at det ikke er så motiverende med trening fra Thailand midt på vinteren. Men du drar vel ikke kun for bloggens skyld?
      Hva bestemte du deg for?

    24. Håper såå du bestemte deg for å dra!!!! REIS og opplev så ofte du kan! Det sprer masse motivasjon!!!! Heia deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg