En uke med sol, sunn mat og masse trening. Er du klar?

Promotering av egne tjenester

Det er mørkt, kaldt og vinteren er over oss, hadde det ikke vært deilig å ha en solfylt, sprek og deilig ferie å se frem til?

4-11 juni 2017 arrangerer Pia og meg vår helt egen treningscamp, og vi har lyst å ha dere med alle sammen. Dette er turen for jenter i alle aldre, som ønsker en uke med sol, varme, masse herlige treningsøkter, foredrag og workshops. En uke hvor du får sunn mat og tilrettelagt trening hver eneste dag. En hel uke hvor du nyter sol og varme sammen med en haug av andre likesinnede jenter. På denne turen er hovedfokuset at du skal lære noe, få med deg noen smarte verktøy som du kan bruke når du kommer hjem igjen.

Er du litt usikker på dette med styrketrening? Skulle du gjerne lært litt mer om hvordan man løper intervaller og dette med pulssoner? Kanskje synes du kosthold er utfordrende, og kunne gjerne trengt litt ny inspirasjon der. Har motivasjonen forsvunnet og du klarer ikke helt å finne den igjen? Kanskje er den den mentale treningen du føler du trenger et lite boost på. Eller kanskje du rett og slett bare elsker trening, og har lyst på en magisk uke i sola for å virkelig kickstarte sommeren med både fysisk form og brunfarge. Da er dette turen for deg. 

Vi skal storkose oss på nydelige Rhodos i de nydeligste omgivelser. Treningsfasilitetene er helt supre, og alt ligger tilrette for en svett, sprek og ufattelig morsom uke. En uke hvor treningsglede, mestring, samhold, og økt kunnskap står i fokus. Alt om turen og påmelding finner du HER. 

Vi kjører en early bird pris og gir en fin rabatt til alle som melder seg på før 1.januar. Før 1 januar koster turen 8495kr. Inkludert i prisen er da:

  • Flyreisen tur/retur med mat ombord,
  • Transport til og fra hotellet
  • Hotellovernatting i 7 netter
  • To treningsøkter pr dag 
  • Foredrag og workshops
  • Frokost buffet hver dag 
  • Pia og meg tilgjengeligere for dere hele uken, for alt av spørsmål, tips/råd, personlig oppfølging +++

Er det noe som helst du lurer på om turen, så legg gjerne igjen en kommentar, eller send meg en mail. mailen min er [email protected] og ingen spørsmål er dumme. Kjør på! Jeg legger ved en beskrivelse av en typisk dag på tur:

  • 08.00: En forfriskende morgentur og dynamisk stretching på stranda. 
  • 10.00: Felles frokost 
  • 12.00: Treningsøkt der vi varierer mellom styrketrening, bootcamps og ulike sirkler, CrossFit-inspirerte økter, intervaller og langkjøringer. 
  • 14.00-17.00: Tid til å gjøre du hva du vil, for eksempel å ligge langflat på solsenga med jevnlige dupp i havet. 
  • 17.00: Foredrag 
  • 18.00: Frivillig kveldsøkt 
  • 20.00: Middag og mingling 

Merk deg at alt er frivillig, så det er helt opp til deg selv hva du ønsker å være med på. Alle er på sin egen ferie, og du vet best hva du og kroppen din har lyst til.

Jeg synes dette er så ubeskrivelig stort, og så gøy at jeg nesten ikke vet hvordan jeg skal få formidlet det til dere. Tenk på det, en hel uke med sol varme og trening, rett før sommeren er i gang. En uke med det aller beste jeg vet, omgitt av en haug av jenter, sultne på ny motivasjon, ny inspirasjon og økt kunnskap. Når vi i tillegg befinner oss på et av de fineste hotellene jeg har sett, i solfylte deilige Rhodos. Nei da er i grunn lykkebarometeret sprengt for min del. All informasjon om turen finner dere HER. Pia sitt blogginnlegg om turen finner dere HER. 

Så nå er jeg spent jenter, er dette noe dere har lyst å være med på???

 

Smiiiiil Maren 

 

39 kommentarer
    1. Hei fine deg! For en skikkelig glad nyhet<3 Dette ser ut som bli en kjempebra uke i varmen. Jeg skulle gjerne vært med, men går siste året på vgs og er mitt i eksamensperioden på tiden..
      Håper det kommer flere slike muligheter, for da vil jeg så absolutt gripe sjansen 🙂
      Ønsker deg en fin lørdag Maren <3

    2. Herregud, så fantastisk! Jeg tenker med engang at dette vil jeg være med på! Helt perfekt! Bare litt kjedelig at “goodprice” bare varer fram til starten av januar da jeg må avklare litt ifht turnus og jobb. Sender deg en mail! Gratulerer med kult opplegg!
      Hilsen Anja

    3. Dette var virkelig fristende – perfekt oppstart til sommeren. Så spennende, uansett om jeg får mulighet til å melde på eller ikke så må du ha lykke lykke til med treningsturen.

    4. Åh, det her har eg skikkelig lyst å være med på! Synd at det var akkurat i eksamenstida, om ikkje hadde eg ikkje nølt en gang. Håpa det blir suksess og at det kjem fleire muligheta! 🙂

    5. Elisabeth: Åå det var typisk. To jenter vi hadde på Shapeup camp til Portugal skrev bachelor mens vi var på tur, funket fint det. hehe. så har du ikke eksamen akkurat den datoen så bliiii med:D

    6. Anonym: Nedre grense er 16 år foresattes underskrift 🙂 Vi har begge erfaring med jenter fra 16 til drøye 60 på tur, og det funker helt supert. Det samme gjelder fysisk form og erfaring – alt tilrettelegges. så dette er virkelig turen for alle <3

    7. Så bra opplegg! Skulle ønske jeg kunne vært med, men jobber som lærer og da er det ikke bare å ta fri ei uke i juni.. håper det blir en stor suksess!

    8. Hei Maren!
      Så spennende opplegg, dette så virkelig bra ut!
      Hvis man reiser to stk sammen, er det mulig å velge å dele rom sammen da eller blir man plassert vilkårlig?

    9. Det første jeg tenke når jeg leste dette innlegget var at denne reisen kan jeg bare ikke gå glipp av! Med to av mine største forbilder innen trening, så er dette perfekte treningsreisen i mine øyne! MEN så åpnet påmeldingen til Hove Tri idag.. og det er 10.juni 2017.. så typisk!!
      Men jeg må bare få sagt hvor stor inspirasjon du er, jeg har alltid hatt en drøm om å prøve meg på triathlon men har aldri turt fordi jeg føler meg ikke sterk nok, men idag var dagen for å melde meg på, så nå er hvertfall motivasjonen for trening på topp 🙂
      Krysser fingrene for at dere kommer til å kjøre flere treningsturer senere dersom denne blir vellykket 🙂
      Ha en fortsatt fin lørdagskveld Maren!
      Klem fra fast leser

    10. Så utrolig moro Maren. Turen høres fantastisk ut. Jeg kan gjerne tenke meg å være med på turen. Jeg håper det blir flere turer på dere to, da jeg usikker på hvordan ferieturnusen er i nyjobben min. (Dvs jeg er usikker på hvor tidlig jeg kan legge inn ferieønsker på sommerferien).

    11. Så utrulig gøy. Hadde lett meldt meg på, nå med en gang. Men er opptatt i år, men jeg er klar neste år der igjen:) så jeg krysse fingrene for at dere lager tur i 2018 også 🙂

    12. Kommer det flere muligheter!?? Er jo drømmereisen med drømmedamene! Men skolen og eksamensperioden setter litt stopper for å bli med.. 🙁
      Har så utrolig lyst til å dra på tur med dere, håper virkelig det kommet flere muligheter!!!!!!

    13. Er det slik at man betaler alt med en gang, eller er det depositum først og betaler man resten nærmere avreise? 🙂

    14. Må bare spørre om en ting: Hvordan er å være med på turen som vegetarianer? Sånn i forhold til utvalget av mat?

    15. Du godkjente ikke kommentaren min vedr organisering av mat? Var det feil å spørre ? Spurte bare fordi jeg vil vite hva jeg melder på.
      Merkelig at du ikke godkjente og svarte.

    16. Ingeborg: Maten er buffet basert så det skal overhode ikke være noe problem. Jeg sender likevel en Mail til ving å dobbelt sjekker – du hører fra meg igjen <3

    17. Hei! for en god nyhet! har lenge hatt lyst til å reise på en slik tur, men desverre er tidspunktet veldig dårlig for meg da jeg er midt i min bachelor innlevering i den tiden. Krysser fingrene for at dere kjører på med en reise en annen gang!!!
      Klem Andrea

    18. Anonym: I påmeldingskjema er det en tekstboks med melding til Ving der du kan skrive allergier etc. Vi kan tilrettelegge ganske så bra med mat på fly, og hotellet er super gode på allergier så det er sjeldent et problem.

      Det bare å ta kontakt med Ving på: [email protected] så får dere hjelp med alle mulige spørsmål der også 🙂

    19. Åå dette har jeg lyst til, men litt skummelt å reise alene da 😮 Vil tro det er mange som reiser to go to eller hva har dere erfaring med her?

    20. Ida: Det er faktisk mange som reiser alene på slike turer og det er helt supert 🙂 Det blir erfaringsmessig alltid et utrolig samhold på slike turer og man er aldri alene <3

    21. Det er helt riktig Kari, med liten k. Men hva er poenget? Grammatikk er fint og sånt, men jeg føler kanskje at dette ikke er rette arena for å kverulere om sånt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg