Søndag med Therese Johaug

Coffee & Magazines

Det er så deilig med søndagsmorgen, helt rolig og uten planer. Jeg starter dagen med en stor kopp kaffe, og nyeste utgaven av DetNye hvor de har et seks sider intervju med Therese Johaug. Intervjuet er gjort før doping-anklagelsene mot henne , og det var litt godt å lese om henne, uten alt kaoset. Det var også litt artig at hun snakket om noe annet enn langrenn. Intervjuet handlet om Therese som Gründer, og det var virkelig inspirerende.  

I dag skal jeg jobbe hjemme et par timer, før jeg har et møte med en gulvlegger som har laget noen prøver til mitt nye gulv. Prosessen starter allerede i morgen, og jeg er så spent på resultatet. Nye gardiner ble bestilt på torsdag, og jeg begynner endelig å se slutten på dette oppussingsprosjektet. Jeg kan nesten ikke vente med å vise dere før og etter bilder.

Siste bilde viser Thereses 8 tips til Gründeren, og jeg tenkte det kunne være inspirerende for flere å få med seg. Håper dere får en nydelig søndag kjære dere, takk for alt dere bidrar med på bloggen om dagen. Dere er positive og gode, og det er så koselig at flere og flere av dere velger legger igjen en liten kommentar når dere først er innom. 

Hva står på din søndagsplan? 

 

Smiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. Jeg våknet nettopp, haha!
      Jeg sliter litt med søvn for tiden og kjenner meg småsyk, da dro jeg hjem til mamma og pappa, og typen dro til sine foreldre. Også kom nest eldste broren min i går. Senere kommer eldstemann med frue og min søte lille nevø, og det blir koselig, håper jeg ikke er smittsom og at melka til moren gir han nok antistoffer så jeg ikke smitter han, han er bare litt over tre måneder. Pappa skal kokkelere, og det blir alltid noe kjempedigg:)
      Dagen i dag blir som i går, lese ferdig et kapittel i Pschology: Mind and Behaviour. Jeg leser om sosial tenkning og atferd nå, og det er så utrolig spennende! Så får vel spise en deilig frokost og lese ferdig de 30 sidene:)
      Ha eb fin dag, Maren!

    2. Skal kjøpe meg det bladet selv, elsker jenter som Therese som står på som gründer og virkelig får det til! Jeg skal faktisk prøve meg på klatring nå, sammen med tre venninner. Jeg har aldri prøvd det før, men de andre har det,så blir spennende. Men formen er dårlig, tror det kommer en forkjølelse. Men skal prøve å få klatret litt før sofaen kaller igjen!
      Ha en god søndag, gleder meg til å se leiligheten og kos deg med gutten din!
      Hilsen Anja

    3. Cathrine og fitliving: Hvordan vet dere at hun ikke har dopet seg bevisst? Jeg sier ikke at det er tilfellet, men det vil aldri være en skandale så lenge noen tester positivt på ulovlige midler. Det som er ulovlig er ulovlig, uansett hvordan man vrir og vender på det. Vi er faktisk ikke skinnhellige i idrettssammenheng her i Norge heller.

    4. Anonym: Det vet jeg ikke, men jeg velger å tro at hun ikke har gjort det bevisst. Jeg endret ordlyden i setningen, men jeg sier høyt og tydelig at jeg har vanskelig for å tro at hun har gjort dette bevisst for å dope seg. Det kan jeg bare ikke tro. Takk for engasjementet ditt, det er godt mulig det skjer mye bak lukkede dører som vi ikke kjenner til, men jeg velger som sagt å tro at Therese ikke har dopet seg bevisst.

    5. Enig med deg Maren, jeg tror Therese har brukt en salve mot munnsår nettopp mot munnsår – altså for å bli kvitt det. At det stod tydelig advarsel på
      pakka, tror jeg ikke hun var bevisst på. Jeg tror HiN varbi god tro. Men som du sier Maren så kan en bare tro – vi vet ikke. Men jeg synes det er riktig å kalle det skandale om hun har brukt salven med eller uten kjennskap til merkingen – dette er jo en sak ned både nasjonal og internasjonal oppmerksomhet. Så ja det er skandale og nei ingen av oss vet sannheten, det vet bare Therese (og kanskje hennes nærmeste)

    6. Jeg skal jobbe med musikk og trene 1,5 timer.
      Angående Therese Johaug må jeg si jeg er usikker.
      Håper virkelig for hennes del at hun ikke har dopet seg.
      Du er en inspirasjon til trening Maren 😎
      Skal bli gøy å se før og etter bilder av oppussingen din 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg