Liten endring, stor forskjell

Sponset behandling/produkter

God lørdagsmorgen. Jeg har virkelig fått sovet ut og tatt igjen de timene jeg lå våken natt til fredag. Så nå er det en uthvilt og blid frøken som sitter her med kaffekoppen. I går var jeg hos Jeanette på A-salong Tollbodgata for å prøve å gjøre noe med mitt tørre, kjedelige og ullete hår. Vi frisket litt opp i ettervekst, og kjørte noen gode kurer på håret. Vips var tørt og blast hår borte, og jeg satt igjen med friske, myke, sunne krøller. Krøller på meg, jeg som har så slett hår at det aldri har vært en krøll som har overlevd i mer enn noen minutter. Det er en liten endring fra frisørens side, men en stor forskjell for meg. Etter besøket hos Jeanette i går svinset jeg rundt med krøller hele dagen, og det er faktisk fremdeles litt fall igjen nå morgenen etter. Det er litt stas for ei som alltid har ønsket seg krøller. 

Gode produkter er virkelig hemmeligheten, og jeg sverger alltid til Kérastase. Saltvannssprayen fra det merket er helt magisk, en turkis søt liten flaske. Den gjør underverker med typisk rett nordisk hår. Ellers bruker jeg alltid shampo, balsam og kur som gir håret god fukt og pleie. Den store lilla sprayen har jeg tipset dere om før. Den er genial for alle treningsjenter og holder virkelig håret på plass under treningsøkten. Jeg er ingen ekspert på hårprodukter, men stoler fullt og helt på frisøren min og det hun anbefaler. Nok frisør og hårprat for denne gang. Det er ikke mye hud, hår, og smink- tips dere får her på denne bloggen, så det lille som kommer er kanskje litt gøy? 

Jeg har faktisk et lite ønske å komme med. Jeg er jo en typisk treningsjente som slenger på en tights og håret i en høy hestehale, litt maskara and we´re good to go. Det er helt topp det, men samtidig skulle jeg ønske jeg kunne litt mer når jeg for en gang skyld har lyst å stelle meg litt ekstra. Så mitt spørsmål til dere er da, vet du om noen bloggere som er flinke på hår og/eller makeup? Som ikke er for fancy, men likevel inspirerende. Tips meg gjerne youtube-kanaler, bloggere, eller instagramkontoer. Alle tips mottas med stor takk <3 

Jeg gleder meg til å lese svarene deres

 

Smiiiil Maren

 

13 kommentarer
    1. Janni deler la ut en sminkevideo på YouTube kanalen sin, den var veldig enkel og gjennomførbart! Ellers er lauren curtiz (YouTube) utrolig flink, men litt vanskeligere å etterligne hehe 🙂 men hun legger ut alt i fra sminkevideoer til “hva ikke å gjøre” osv. Veldig skjønn og flink jente!

    2. Herremin, så NYDELIG Maren!! Smashing både med og uten krøller! 😉
      Ønsker deg en herlig helg!😃

    3. Så fin du ble! Synes bloggen til Emilie Tømmerberg er veldig inspirerende når det gjelder både hår og sminke 🙂

    4. Så fin du er! 🙂 er en skikkelig treningsjente med stor lidenskap for makeup selv! Kan anbefale deg å bli med i Facebookgruppa fifty shades of makeup! Utrolig mye bra tips og inspirasjon der:)

    5. Pixiwoo og Lisa Eldrigde på YouTube! De er profesjonelle makeupartister som har vært lenge i gamet og vet hva de holder på med. Dropp YouTubekontoene med “instabrows” og femten lag pudder i trynet, disse damene får sminke til å funke for oss vanlige jenter på farten! Hilsen parfymerijenta:)

    6. Åh kan du ikke tipse oss videre hvis du finner noen inspirerende på hår/makeup! Vi er flere som er litt leie av hestehale og ikke mascara en gang ;p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg