Salatfest på menyen

Now that´s what I call a salad

Har dere sett en så fristende og deilig salat? Jeg nekter å gå med på at salat er kjedelig når den kan lages på denne måten. Det er jo i grunn bare vanlige ingredienser, men jeg elsker fargene og måten det er dandert på. 

I dag ble det en sen oppdatering fra meg, jeg har nemlig hatt en helt tullete hektisk dag. Jeg hadde nemlig booket inn flere Pt-kunder back to back, uten så mye som en fem minutters pause mellom. Det er litt tight, og jeg liker best når jeg har minimum 15 min mellom hver kunde slik at jeg kan rekke å nullstille litt og bli klar for neste kunde. Jeg visste denne dagen ville bli hektisk, og heldigvis hadde jeg vært smart og planlagt veldig godt slik at jeg hadde planen helt klar på forhånd for hver enkelt kunde. Det er så utrolig gøy å være tilbake som PT, og jeg storkoser meg så med å følge og veilede kundene mine på reisen mot deres individuelle mål.  

Nå sitter jeg å nyter en deilig salat og forbereder meg til min egen trening litt senere. I dag står skuldre på planen. Er det flere som har planer om å trene i dag? Hva står på din treningsplan i dag? 

 

Smiiiil Maren 

 

10 kommentarer
    1. Ser kjempegodt ut! Selv funderer jeg på om jeg skal ta på meg løpeskoene og komme meg ut i regnværet… Ha en fin uke videre! 😀

    2. Hei, Maren! ❤️
      Mange ganger på snap så ser jeg du spiser kyllingsalat med et spesielt krydder på!men hvordan krydder er det? Også lurer jeg på om du koker kylling og river fra hverandre eller om du bare kjøper ferdig?
      Klem fra Karoline

    3. Den salaten ser utrolig god ut:) Den hadde ikke vært feil akkurat nå, hehe:)
      Har trent nå nettopp! Intervaller og tøyning og mobilitet:) Det ble 14 stykker på 3% stigning med 14,6 km/t, 30 sekunder på, på sekunder av og det er jeg fornøyd ettersom jeg har gangsperre til de tusen…:P Jeg koser meg med tunge økter, men må virkelig innrømme at beina mine får gjennomgå, men har som mål å bli bedre i løping til venninna mi flytter tilbake til Norge, savner gode turer med henne, og vi skal på masse løpeturer når hun er tilbake! Ha det fint:)

    4. Hei! 🙂 Kan du legge ut hvilke treningsøkter du har? Hvilke øvelser gjør du når du trener skuldre, bein rumpe, rygg osv? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg