Graffiti Friday

Funky & fresh

Et av mine favoritt steder i Kristiansand er Graffitiparken i sentrum. Jeg synes det er så utrolig kult hvordan de har sprayet kunst på veggene der, og jeg blir aldri lei av å se på motivene. Denne parken har en egen skatepark, klatrevegg, lekeplass, stativer til egenvektstrening, volleyballbane og ballbinge. Et kreativt sted som oppmuntrer til fysisk aktivitet – jeg liker det! Jeg har vist dere noen bilder herfra for noen måneder siden, men jeg er så glad i dette stedet og dro derfor tilbake for å knipse litt mer. 

Det holdt nesten på å gå galt der jeg romsterte rundt opp ned i steintrappa, men heldigvis gikk det bra. Alt for et kult bilde eller hva? hehe. Jeg er og har alltid vært en apekatt, og heldigvis har det ikke vært noen dramatiske skader enda. 

Jeg elsker fargene i disse bildene, de får bildene til å virke så levende. Hva synes dere? 

 

Smiiiil Maren 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg