Deilige høstdager

Åå som jeg koser meg om dagen. Det er så fantastisk fint vær på sørlandet og jeg storkoser meg med gåturene til og fra jobb. I går gikk jeg omveien som inkluderer en tur innom Baneheia igjen, og det er det så høstlig og vakkert nå. Solen stråler fra skyfri himmel dag etter dag her i Kristiansand, og med temperturer mellom fem og ti grader er det helt perfekt høstvær. Friskt, klart og nydelig. 

Hva synes dere om den nye fargen på neglene? Jeg synes de er litt crazy, men samtidig litt kule. Jeg kommer nok ikke til ha dem i denne faren spesielt lenge, men det var litt morsomt å prøve noe helt nytt. Kjenner jeg meg selv rett så blir det fransk eller nude igjen veldig snart. Nå er jeg akkurt ferdig med dagens kunder, og har hatt en koselig lunsj med to venninner. Jeg liker ikke å innrømme det, jeg som sier at jeg aldri blir syk, men nå kjenner jeg at kroppen veksler mellom varm og kald, hodet verker og halsen er litt sår. Jeg har så lite lyst å bli syk nå, så resten av dagen i dag blir flat ut på sofa med ullteppe, næringsrik mat og en stor kopp te. 

Hvordan er det med dere om dagen, er dere frisk og raske? Jeg har heldigvis funnet enda en ny serie og det gjør det litt enklere å ligge hjemme å slappe av. Vi har kun kommet til andre episode, men er den bra så lover jeg å tipse dere om den. Nå skal jeg komme meg under pleddet og finne frem ullsokkene her. Håper dere får en nydelig torsdag videre, og at dere slipper unna høstforkjølelsen. 

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Kjenner også at halsen er litt sår. Gikk uten skjerf i går (merk: glemte), og idag har det vært litt hostings. Å løpe på mølla inne gikk fint, men valgte å ikke dra den helt ut, har heller ikke lyst til å bli syk akkurat nå. Tror du har et veldig godt råd ved å tilbringe resten av kvelden inne med en god kopp med te. Ha en fin kveld, Maren:)

    2. Kristin Haugen Granli: Ååå håper vi begge slipper å bli syke <3 Sikkert veldig lurt av deg å ikke ta den helt ut på trening i dag. Tusen takk for det, og i like måte 🙂

    3. ser ut som høst forkjølelsen er kommet her også, har ikke tid til dette… God bedring til fine deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg