Give away – alt du trenger til hjemmetrening

KONURRANSEN ER AVSLUTTET <3

 

GIVE-AWAY

Denne måneden har jeg fokusert på hjemmetrening i min artikkel for ShapeUp. Hver eneste måned må jeg klype meg selv i armen når jeg ser min egen tekst og bilder over 4 hele sider i Norges største treningsmagasin. Det er virkelig en drøm som har gått i oppfyllelse å få lov å skrive fast for Det Nye ShapeUp måned etter måned. Flinke Victoria Nevland tar alle bildene til mine artikler. Denne måneden er det altså fokus på hjemmetrening, og da tenkte jeg at det var perfekt med en liten give-away her på bloggen. Dere er så aktive og tilstede på bloggen for tiden at jeg synes det er helt på plass å gi bort litt godsaker. 

Jeg var i Frankrike i sommer, og der var det super-tilbud på minibands, strikk og hoppetau. Jeg kjøpte derfor meg meg noen ekstra, og nå har jeg lyst å gi de bort til et par heldige lesere. Med dette utstyret kan du få en helt utrolig effektiv og god trening hjemme, på hytta, på reise eller utendørs. 

Alt du du trenger på gjøre for å delta er: 

  • Lik min facebookpage HER
  • Legg igjen en kommentar med eposten din på dette innlegget

Det er en stor bonus hvis du i tillegg deler bloggen på din egen facebook. Jeg sjekker at pagen er likt på vinnerne. Supert hvis dere husker å legge igjen eposten i kommentaren her på bloggen, for da er det så mye enklere å kontakte vinnerne. Jeg trekker tre vinnere som får både minibands, strikk og hoppetau. Dette er ikke noe reklame eller samarbeid, bare en liten oppmerksomhet til mine lesere fordi dere fortjener det, og fordi jeg hadde synes det var fryktelig stas med litt flere følgere på facebook-pagen min. Så ærlig må man være. Hehe. 

Jeg skal dele litt hjemmetrening-programmer med dere på bloggen fremover også, slik at både vinnerne og alle dere andre kan få litt inspirasjon til hva dette utstyret kan brukes til. 

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET <3

 

Smiiiil Maren 

 

221 kommentarer

Siste innlegg