Out & about

Jeg lovet dere to innlegg i går, og et sted mellom malekosten og senga kom jeg på det, men jeg var rett og slett så sliten at jeg ikke fikk ut et nytt innlegg. Unnskyld. Det som er positivt da er at jeg er godt i gang med spørsmålsrunden, og har svart på en god del allerede. Dere har spurt om så mye artig, og jeg koser meg så med å svare.

Sko Acne  // Jeans Bik Bok  // Topp Samsøe samsøe // Skjef Malene Birger // Veske Marc Jacobs

I dag går jeg ikke i treningsklær til en forandring. Jeg skal nemlig ut på en liten runde i sentrum før malingen her hjemme fortsetter. Vi kom langt i går, og det er så gøy å se endringene som skjer med kun litt maling. Planen i dag er litt shopping og en kjapp kaffekopp før vi fortsetter. Det er viktig å kose seg litt også. Jeg håper jeg får lurt inn en liten treningsøkt også før dagen er over. I går ble det en kjapp liten runde på mølla, og hvis jeg kal følge planen min så har jeg faktisk to styrkeøkter igjen denne uken. Jeg satser på å få inn hvertfall én av den før helgen er over. 

Hva er deres planer denne lørdagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Så fint. Du er altså så effektiv. Gleder meg til å se. Kos deg masse med både kaffe, shopping (hva skal shoppes) og maling. Her er det foreløpig kaffe, downton abbey på Netflix og frokost. Tenker jeg skal på IKEA en tur og trene litt lett. Ellers null planer. Singel livet altså. . Ha en kos lørdag.

    2. Flotte Maren. Det er moro å se deg i annet enn treningsklær også. Jeg liker stilen din.
      Har begynt i ny jobb nå, og har endelig fått flyttelasset mitt (etter å ha trodd det kom tidlig i forrige uke, så kom det denne uken). Har fått pakket ut, men må bruke deler av dagen på å lese pensum. Jeg har vært forkjølet denne uken, og har ikke fått trent. Vurderer en økt i dag, men fortsatt hoster i periodet at det er mulig det blir utsatt.

    3. Gleder meg til å se resultatet av oppussingen:) Veldig fint antrekk også!:)
      I helgen er jeg hos mamma og pappa, eldstebroren er her med kone og min lille nevø, 2 måneder gammel. De skal bort på dagen og vi skal trå til å være barnevakter. Pappa har også bursdag i morgen, så kommer resten av flokken:)
      Ellers er jeg ferdigtrent; tre solide helkroppsøkter og 2 intervaller + tøyninger, så blir nok kun trilletur med mini:) Har litt skole og lovte kjæresten å se over en rapport han har skrevet på engelsk (20 sider), så helgen går nok unna!
      Hyggelig å lese bloggen din for tiden! Hadde elsket om du hadde lagt inn en fast middagsspalte der du prøver en ny matrett hver eneste uke. Spiser iblant veldig lite varierte middager og trenger litt inspirasjon.
      Ha det fint:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg