Jeg må legges på lading

That Friday feeling

Hva skjedde med denne fredagen? Dagen har gått i ett, og jeg kom akkurat inn døren hjemme etter 10 timer på farten. I dag har jeg vært overalt, service på bilen, to møter, egentrening, tre PT-kunder, frisøren, tur med en venninne, helgehandel, middagslaging og nå endelig sofa med serier og nydelig mat. Puh, for en dag, og egentlig for en uke når jeg tenker etter. Det har gått i ett, og jeg skal overhode ikke klage, for jeg elsker dette. Jeg liker når det skjer mye og dagene flyr avgårde. Det er så gøy å være Pt igjen, og enda gøyere er det at listene så og si er fylt opp. 

Kvelden blir super rolig, med tv og digg i sofakroken med en god venninne. Jeg skulle så gjerne vært på Bridget Jones premieren i dag, men det får vente til neste uke. Jeg synes de filmene er så fantastisk artige, og jeg har hørt enormt mye positivt om den nyeste. Jeg gleder meg stort til å se den på kino. Noen av dere som skal på den i helgen? Fortell meg mer enn gjerne hvordan den var. Ellers har jeg begynt å se på The Empire, og anbefaler virkelig den serien. Jeg er helt hekta jeg, første sesong forsvant på noen få dager. Nå skal macen legges bort, og jeg skal legges på lading. Sjeldent har en helg vært så etterlengtet. Denne helgen skal virkelig nytes!

Hva er dine planer for helgen? 

 

Smiiiil Maren 

 

11 kommentarer
    1. Denne helgan skal jeg mest kose meg men å gjøre så lite som mulig – bortsett for litt tur og litt trening og litt venninnebesøk

    2. Er fast leser av bloggen din:) du skriver bra og er veldig motiverende! Men jeg lurte på om du har noen planer om å jobbe som sykepleier etterhvert? Eller er det blogg og Pt du vil drive med “så lenge det går” om du skjønner 🙂 ha en god helg!!

    3. God helg til deg, skjønne Maren! Kos deg masse, slapp godt av og lad opp batteriene, så skal du se at neste uke blir minst like bra 😀 Du er superflink <3

    4. Hei 😊 Jeg lurer på noe angående jobben din. Skal du ikke jobbe som sykepleier? Tjener vel bedre som det enn pt. I tillegg er det litt skummelt å være nyutdannet og ikke praktisere, fikk det som tips selv, å komme meg rett ut i jobb. Det eneste som er kjipt med å være sykepleier er at man må jobbe helg og kveld, men fint og nyttig yrke 😊

    5. Så herlig å lese sånne happy gode innlegg. Du stråler. Jeg er akkurat hjemme etter et døgn på telttur. Helt fantastisk!! Lykke. Så her blir det avslapping resten av dagen. hilsen Anja

    6. Henriette Hagen: Jeg skulle så veldig veldig gjerne vært, men noen ganger skjer litt uforutsette ting og man får ikke mulighet til å være med på alt man vil. Jeg fulgte med på alle sosiale kanaler, og det så helt fantastisk gøy ut. Jeg gleder meg til neste år, og heldigvis skal jeg på en Convention i oktober også – så da får jeg forhåpentligvis litt motivasjon, inspirasjon og bøttevis av treningsglede der 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg