Dager som dette

Jeg er så glad for at kamera ble med på tur, for denne dagen var bare så magisk at den måtte dokumenteres. 24 grader i midten av september er jo helt drøyt, og jeg er så glad at vi fikk mulighet til å nyte dagen utendørs. Kristina, Milo og jeg tok turen ut på idylliske Odderøya, der satt vi på et svaberg og koste oss med sushi, sashimi og duggfrisk cola zero.

Jeg gikk i svart tights, og svart topp, tidenes feilberegning på klesvalg der. Hjelpes så varm! Vi angret bittert på at vi ikke hadde med oss badetøy, for da hadde vi lett hoppet i havet begge to. På vei tilbake på vår idylliske lille piknik gikk vi rett på fire nydelige rådyr, og jeg fikk høre en rådyr-lyd for første gang i mitt liv. Har dere hørt den lyden? Jeg trodde det var noen som tullet med oss først, men det var visst sånne lyder rådyrene lager. Herligfred så søtt. Jeg klarte ikke slutte å le av den lyden, og gikk å etterlignet rådyr resten av dage, til alle rundt meg sin store frustrasjon. 

Dagen i dag har vært like varm, og jeg skjønner ikke hvor dette skal ende. Hvor var dette været når vi alle hadde fri i juli liksom? Det er vel bare å nyte så lenge det varer. Vi har akkurat kommet hjem fra en nydelig middag hos mine foreldre, og nå blir det sofakos resten av kvelden på planen. Håper dere har det fint, og at denne torsdagen har behandlet dere bra. 

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Så herlig:) Helt vanvittig at det er sånn midt i september. Jeg er nesten klar for litt kjøligere vær, jeg! Umulig å være innendørs og konsentrere seg om noe som helst når det er så varmt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg