Ser du noe annerledes?

I samarbeid med Auds hudpleie

For en liten uke siden var jeg på Auds hudpleie og testet noe jeg har hatt lyst til så enormt lenge, nemlig tannbleking. Jeg har alltid hatt lyst å gjøre det, men vært så skeptisk etter å ha lest mye om at det er skadelig for tenner, og emalje. Auds hudpleie gjør en kosmetisk bleking av tennene ved hjelp av LED-lys. Behandlingen tar kun 3 x 10 minutter. Jeg satt i en dyp god stol, med beskyttelsesbriller på, og me en skinne i munnen med en spesiell gelé og et blå/lilla lys. Slik satt jeg i 10 minutter, så fikk jeg påfyll av ny gele, og 10 nye minutt. Etter 30 minutter var jeg ferdig, og jeg kunne faktisk se stor forskjell. Behandlingen er behagelig, og tar så kort tid at det kan nesten gjøres i lunsjpausen på jobb. 

A smile is the prettiest thing you can wear

Tannbleking med LED-lys er en mild og effektiv måte å få hvitere tenner på, og jeg kan ikke tro at jeg ikke oppdaget denne metoden tidligere. Behandlingen koster 1490kr på Auds hudpleie her i Kristiansand, men nå kjører de en kampanje og reduserer prisen helt ned til 990kr i en begrenset periode. Var ikke det en herlig liten gla´nyhet denne fredagen? Så har du lyst på et hvitere smil, så er det nå du har sjansen. Sjekk ut Auds hudpleie sin nettside, eller ring: 468 74000 for timebestilling eller mer info. 

Dette var en liten ting, som gjorde en stor forskjell for min del. Jeg drikker mye kaffe, og spiser en god del mat med sterk farge og det har satt sine spor på tennene. Jeg fryder meg over et hvitere smil, og kommer uten tvil til å gjøre det igjen. Resultatet varer i 3-6 måneder, og varierer selvfølgelig litt i forhold til hvor mye kaffe og slike ting man bruker. Jeg har hørt noen drikker kaffe med sugerør for å beskytte tennene. Noen av dere som har noen erfaring med dette? Del mer enn gjerne dine tips i kommentarfeltet. Jeg har lært så mye artig av dere før, så jeg tviler ikke på at noen av dere har erfaring her. 

Ha en deilig fredag dere, mer fra denne kanten senere. Nå venter møte med hene fem nye PT-kunder. Jeg gleder meg!

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Så fint det ble 😀 men nå synes jo jeg at du hadde hvite tenner fra før av 😉 men det er jo hva en selv føler <3 brus(les:pepsimax)skaper også misfarging,så jeg drikker det med sugerør,men usikker på hvilken virkning det har..drikker også kaffe,men ikke med sugerør 😛 Håper du får en fantastisk fin helg 😀 <3

    2. Hei!
      Jeg har et spørsmål til deg angående studietiden.
      Jobba du fulltid mens du tok bachelor?
      Vurderer å ta en bachelorgrad, men så er jeg så usikker fordi jeg gjerne vil jobbe mye og etterhvert kjøpe mitt eget lille rede 🙂
      Ellers må jeg si tusen takk for en inspirerende og lystbetont treningsblogg, du gir masse motivasjon 😀

    3. Du har jo alltid hatt hvite tenner.
      Så på snapschat at du så på Fosters sesong 3. Ligger den på Netflix eller hvor ser du den? Elsker den serien.. Sesong 2 sluttet jo helt forferdelig!!
      Anja

    4. Hei Maren😊 Så utrolig hvite og fine tennene dine ble etter tannblekingen😊 Jeg har selv bleket tennene mine noen ganger. Støpte skinner hos tannlegen og bleket de over natten. Ble veldig fornøyd med resultatet, nå vedlikeholder jeg fargen med å bruke sånne strips fra SmileLab, de funker også veldig bra. Kommer også til å fortsette med å bleke de. Er jo så fint med et hvit og vakkert smil😊 Et lite tips, vær forsiktig med kaffe og mat som har sterke farger også litt i tiden etter blekingen og sjekk også emaljen hos tannlegen neste gang. Bare for å sikre at den tåler behandlingene😊 Ha en nydelig helg fine deg 😊 God klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg