Det føles litt uvant

Jeg spretter kjapt innom for andre gang denne lørdagen, rett og slett bare for å ønske dere en god lørdag. Dere er så aktive i kommentarfeltet for tiden , og det booster motivasjonen min for å blogge noe helt enormt. I skrivende stund momser jeg i meg en Questbar, samtidig som jeg irriterer meg litt over at jeg gjør det. Jeg er nemlig på vei til middagsdate med to skjønne venninner, så at jeg ikke klarte å la den sjokoladen ligge er både irriterende og fryktelig unødvendig. Sånn kan det gå. 

Kjole & jakke fra Nelly // Sko New balance

I dag har jeg gått i kjole, og det gjør jeg så sjeldent at jeg nesten følte det måtte dokumenteres. Det føles litt uvant, men samtidig utrolig behagelig. Jeg har jo sagt at jeg skal bli litt flinkere på å dele hverdagsantrekk her på bloggen, så her har dere altså dagens antrekk. Blå maxikjole, blomsterjakke og sneakers. Enkelt, klassisk og sporty – akkurat slik jeg vil beskrive min hverdagsstil. Det har nærmest vært sommer igjen på sørlandet i dag, med strålende sol og temeperturer helt opp mot 20 grader. Jeg som var SÅ klart for høst, men jeg skal innrømme at det var litt deilig med et lite hint av sommer igjen. 

Jeg har fått en del spørsmål om når vinneren av Instagram konkurransene trekkes. Jeg har kjørt konkurranse både for KappAhl og ShapeUp Convention. Begge konkurransene er nå avsluttet. Vinnere trekkes og annonseres i morgen. Nå må jeg slutte og skravle og komme meg avgårde her. Ha en nydelig lørdagskveld dere. Så gleder jeg meg til å oppdatere dere igjen i morgen. 

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer

Siste innlegg