Topp 10 løpemusikk

I´m just a sucker for pain

Musikk er en viktig del av en god løpetur for min del, og i det siste har jeg laget flere nye spillelister. Jeg har ulike lister for ulike type turer, skal jeg ut å gå så har jeg en litt roligere liste, skal jeg løpe intervaller har jeg en knall hard liste, og skal jeg ut på langtur i rolig joggetempo har jeg en mellomting. Jeg har mange favoritter, og i dette innlegget har jeg samlet mine topp 10 løpesanger, og de har jeg veldig lyst å dele med dere. Apropos underoverskriften “I´m just a sucker for pain” så er dette navnet på en av sangene på min liste, og i dag var det denne låta som tok meg til nye høyder på løpeturen. Jeg var så sliten, og orket ikke løpe siste bakken, så kom denne låta og det gav meg en helt rå følelse. Sucker for pain fikk meg opp bakken og vel så det, fy søren for en rå låt å løpe til.  

Jeg har mange flere favoritter enn disse ti, men dette er de jeg kom på i farta, så skal jeg heller få ut enda en liste om kort tid. Dette er en merkelig, men herlig miks og den får hvertfall meg opp av sofaen, kanskje noen av sangene kan funke for deg også?

 

Sucker for pain – Lil Wayne

Don´t be so shy – Imany

Final song – MØ

Heatwave DJ Katch Remix – Robin schulz feat Akon

Sun is shining – Axwell Ingrosso 

Back 2 U – Steve Aoki

Cant stop the feeling – Justin Timberlake

Black skinhead – Kanye West 

All I do is win – DJ Khaled

Killing in the name – Rage against The Machine 

 

Dagens løpetur ble 8 gode km i skogen. Jeg hadde lyst å gi meg etter 5 km, men så kom jeg på at jeg hadde lagt ut dagens mål på snapchat før jeg startet, og det føltes som en liten forpliktelse. Så jeg bet tennene sammen, og fullførte økten som planlagt. Nå er det en sliten og veldig fornøyd frøken som sitter nydusjet i sofaen og spiser lunsj. Jogging altså, det er noe unikt ved det. Følelsen etterpå er virkelig bare helt magisk. Jeg unner alle mennesker å få oppleve en skikkelig endorfinrus – det er verdens beste følelse. Nå skal jeg straks avgårde å møte en venninne, før det er fast torsdagsmiddag med hele familien. 

Hva fyller du denne torsdagen med? 

 

Smiiiil Maren

 

7 kommentarer
    1. Disse låtene skal inn på listen for lørdag. For da er det kkmila. Jrg sliter skikkelig med en vond fot, det gjør vondt bare å gå. Men har så innmari lyst å være med, så tror konkurranse instinktet slår til, og så får jrg bare ta det som en tur!! Hehe. Nå er jobb ferdig, så nå er det litt enkel trening og rydding av leiligheten før det blir te til kvelds kosen.

    2. Takk for fine sanger! Apropo jogging. Jeg hatet det før, men virkelig fått sansen for det nå siste året. Men jeg har et stort problem. Som ødelegger mye av gleden ved å jogge. Jeg får fort hold. Uansett om jeg løper på tom mage eller bittelitt drikke eller mat… Noen tips? Føler jeg har prøvd alt 🙁

    3. RenateTamara: Åå det er så kjedelig, og man vet jo faktisk ikke hvorfor folk får hold heller. Mitt tips er i grunn å prøve seg frem, spise litt, ikke spise, spise lett mat, ikke drikke så mye rett før osv osv, men det høres jo ut som dette er ting du har testet. hmm. Her vet jeg faktisk ikke altså. beklager <3 Varmer du godt opp rolig, og øker gradvis også? så det ikke blir for hardt for fort?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg