Vil du trene med meg?

Reklame for egen bedrift

Jeg har en strålende nyhet å dele med dere. Jeg starter opp som PT igjen, og det føles så fantastisk bra. Jeg måtte ta en pause som trener for å fokusere på sykepleiestudiene. Nå er jeg ferdig utdannet, og ser at jeg fint kan kombinere sykepleie,, blogg og personlig trening. Jeg skal ha rundt 10-15 stykker jeg følger opp, og allerede før jeg offisielt gikk ut med at jeg åpner opp for å ta inn kunder igjen, så var over halvparten av plassene tatt. Det er utrolig gøy, og jeg er så takknemlig for tilliten.

Nå har jeg altså da 5-6 ledige plasser til nye kunder. Jeg ønsker meg deg som har enormt lyst å endre livsstilen, men ikke helt føler du får det til på egenhånd. Jeg ønsker meg deg som kjenner at det er på tide å ta grep, og gjøre noe positivt for deg selv. Jeg ønsker meg deg som er motivert, eller i det minste kjenner at du er klar for å bli motivert. Jeg ønsker meg deg som ønsker å ta vare på egen kropp og helse, og bor i Kristiansandsområdet. Jeg holder til på Solsiden PTsenter som ligger midt i sentrum av Kristiansand. Du må ikke være medlem der for å trene med meg. Foto: Victoria Nevland

Kjenner du at dette føltes som noe for deg, kanskje er det da vi to som skal jobbe sammen mot dine mål denne høsten? Send meg gjerne en mail på [email protected]. 

Jeg gleder meg til å høre fra deg, og jeg gleder meg helt enormt til å komme i gang som trener igjen. Jeg er så motivert, så spent og så full av energi. Nå går startskuddet for en ny epoke, og jeg er så klar!! 

 

Smiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Åhh hadde jeg bodd der hadde det vært litt av en mulighet!!:D men, kan jeg få spørre om treningssinglettene dine – er det innebygd bh i dem? Og hvilket merke/hvor fås de kjøpt? :))

    2. Skulle ønske jeg kunne!! Bor dessverre et stykke unna :/ Håper du en gang starter med PT og kostholdsveiledning over nett 🙂

    3. Hei Maren. Kommer du til å skrive litt om hva du lærte under helgens foredrag? Jeg følgte deg på snap, men synes det er vanskelig å skjønne alt når det er på engelsk 😉

    4. Skulle virkelig ønske jeg bodde i Kristiansand akkurat nå. Kunne veldig gjerne tenkt meg å trene med deg! Lykke til videre med PT jobben 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg