Helgen som hadde ALT

Sponset kurshelg

En intensiv, lærerik, utfordrende, sosial, hyggelig og spennende helg er over. Jeg sitter i skrivende stund på gate A22 og venter på flyet hjem til Kristiansand. Jeg har akkurat sett gjennom min egen snapstory, og kjære gode himmel så mye jeg har klart å pushe ut der. En ting er at jeg har pushet ut mye informasjon, men fy flate som dere har respondert. Jeg har 8-900 printscreens på nesten alle bildene, og det er fantastisk gøy. Det er så utrolig kult at dere følger med, og er så sultne på kunnskap. Jeg har fått en haug av mail fra dere om at det er så gøy med det som deles på snapchat, og om jeg kan dele enda mer fra forelesningene. Tusen takk for at dere engasjerer dere, det er så gøy å få lov å videreformidle når det tas så godt i mot. 

Convention complete

Jeg har skrevet så blekket sprutet denne helgen, og macen har gått helt varm, likevel føler jeg det er flere små hull i notatene mine da alt har foregått på engelsk og det til tider kan være litt utfordrende. Heldigvis har samtlige forelesere gått med på å dele presentasjonene sine, så med det samme jeg får tilgang på dem skal jeg lese gjennom, fylle inn hullene i mine egne notater og oppdatere dere. Er det en deal? 

Nå må jeg smekke sammen her, det står boarding på gaten, og jeg er den typen irriterende passasjer som hopper opp i det boarding lyser på skjermen. Så her er det bare å lukke macen å komme seg avgårde. Det skal bli så magisk godt å komme hjem nå, og spesielt når jeg vet at verdens beste står på flyplassen å venter på meg. I kveld blir det film, god mat og bare kos. Det er ikke bare bare å være borte en hel helg skal jeg si dere. 

Nyt søndagskvelden, og igjen, tusen takk for alle tilbakemeldinger denne helgen. Jeg har virkelig de mest engasjerte, positive og fineste leserne. 

 

Smiiiil Maren 

 

5 kommentarer
    1. ÆÆÆÆ, så innmari kult 😀 Bor selv på Jessheim/Gardermoen og løper turer nærmest annenhver dag der du gikk tur i skogen igår 🙂 Nordbytjernet er et kjempefint turområde, og kunne virkelig ønske at jeg møtte deg på løpeturen min igår (for etter været å dømme var det vel da du tok turen rundt der? 🙂 )
      Uansett, må bare si at jeg digger bloggen din, og at du virkelig er et forbilde for meg innen trening og kosthold!
      Hilsen en trofast og inspirert leser!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg