Det blir nesten for mye for meg

Seminaret er sponset

Inger in Dubai, Treningsfrue & Fitliving 

Jeg befinner meg som dere vet på AFPT Convention på Gardermoen i helgen, og det skjer så mye hele tiden at jeg klarer så vidt å henge med i svingene. Det blir nesten for mye for meg – på en utelukkende positiv måte. Det er så mye spennende foredrag, så mange inspirerende mennesker og så mye nytt å lære at jeg sannelig ikke har fått tid til å oppdatere bloggen så mye som jeg hadde håpt. Nå skal det sies at jeg har vært queen av snapchat da, så der får dere et solid innblikk i denne seiminarghelgen. Titt gjerne innom for å få et inntrykk av hva vi driver med, dere finner meg på marenerdvik. Jeg synes det er så stas at det står “presse” på mitt kort, jeg har ikke blitt omtalt som presse før, og synes det var litt artig. 

Maten her er noe for seg selv, og må bare nevnes. Frokostbuffet, lunsjbuffet og tre-retters middag hver dag er virkelig ikke hverdagskost for denne frøkna. Fy søren som vi koser oss. Lunsjen i dag var helt drøy, med så enormt mye utvalg, og tidenes dessertbord. Mmmm. 

I tillegg til flinke forelesere, som jeg skal snakke mer om senere, så er det stands her med masse godsaker. Smartfish er på plass, Nutramino stiller med barer, energidrikker, proteinpulver, BCAA og masse mer. The Workout er her også med tidenes proteinpulver, altså jeg bare sier det, kanelbolle, kokosbolle og banan/karamell. Det smakte bare helt drøyt digg. Bootybuilder er her med maskinen sin, og jeg har endelig fått testet denne skikkelig ut med god veiledning fra flotte Christina. Jeg har denne saken høyt på ønskelisten for senteret jeg jobber på. 

Nå rekker jeg ikke mer, det er nemlig middag med hele gjengen om 15 små minutter, og jeg sitter enda i treningsklær her. Jeg skal fortelle dere mye mer om helgen, men akkurat nå hadde jeg bare lyst å få ut litt bilder, og gi dere et liten smak på hva helgen har inneholdt så langt. Forelesere og temaer kommer jeg tilbake til. Nyt lørdagskvelden!

 

Smiiiil Maren 

 

5 kommentarer
    1. Kjempegøy å følge med på hva du driver med – høres ut som spennende kurs / seminar. Gleder meg til mer

    2. Misunnelig! Så fin genser/jakke du hadde på bildet hvor du holder navneskiltet ditt! Hvor er den fra?
      Kos deg masse videre 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg