Klar for ny kunnskap og motivasjon

Convention er sponset

Planen var å oppdatere dere før jeg reiste, men jeg rakk kun å laste opp bildene også måtte jeg komme meg avgårde til flyplassen. Nå har jeg akkurat ankommet hotellet hvor AFPT Convention skal holdes denne helgen, og har funnet meg et stille lite hjørnet for å oppdatere dere før det hele braker løs om en drøy time.

So excited about this weekend

Det første som møtte meg når jeg kom inn døren var Kine fra AFPT og Inger med nydelige lille kaia på armen. Hjelpes for et sjarmtroll, for dere som følger Inger in Dubai så vet dere hva jeg snakker om. Jeg måtte sette meg rett ned på gulvet sammen med lille Kaia, og sannelig fikk jeg ikke demonstrert både hvor sterk hun var og hvor høyt hun kunne hyle. Gledeshyl vel og merke. Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med den lille gulljenta denne helgen. 

Jeg er så spent på denne helgen, og gleder meg så til å høre på de forskjellige foreleserne. Jeg er sikker på at alle foreleserne er dyktige, men jeg har likevel trukket ut et par jeg gleder meg ekstra til: 

  • Melina Maguals – Training to amplify endurance performances 
  • Silje Mariela – Female fitness, body aesthetics and health
  • Jacob Wilson – Intermittet fasting 
  • Seth Ronland – En praktisk innføring i 3D trening
  • Brad Schoenfeld – Facts and fallacies of fatloss
  • Bret Contreras “the glute guy” – the science of glute training.

I tillegg er det masse mer bra, Inger og Ian skal snakke om hvordan man kan få mest mulig ut av PT i gruppe, Alan Aragon skal snakke om hvordan man lykkes i bransjen uten å ofre sin egen integritet, og Nick Tuminello skal snakke om power training, og dele sine beste tips, triks og øvelser her. I tillegg så kommer skjønne Camilla, som er en god venninne av meg, hun skal snakke om kunsten å bruke sosiale medier. Jeg er så stolt av henne, og gleder meg enormt til å høre på henne. 

Dere skjønner at dette blir en fantastisk helg? Jeg lover å oppdatere dere så godt jeg bare kan. Følg meg gjerne på snapchat også, der vil det bli hyppigere oppdateringer underveis i forelesningene. Dere finner meg på marenerdvik. 

 

Smiiil Maren 

 

13 kommentarer

Siste innlegg