Sporty happenings 2016 – dette vil du ikke gå glipp av!

Jeg skal så mye spennende i ukene fremover, og mye av det er spreke eventer flere av dere sikker også kunne hatt interesse av å delta på. Jeg tenkte derfor å lage en liten oversikt over kommende sporty happenings som jeg har planer om å delta på, kanskje noen av dere har lyst å bli med. 

TriQuart triathlon konkurranse i Kristiansand 29-31 juli

AFPT-convention Oslo, 26 – 28 august

Nordic Fitcamp Løpecamp Marbella 2-9 september

ShapeUp convention, Bislett stadion, Oslo. 17 september 

Rosa sløyfe løpet, Oslo 16 oktober 

Nordic Fitcamp Thailand i januar & mars – mer info kommer.

 

Nå skal jeg bare avklare en ting med det samme her, jeg skal IKKE delta på triathlon konkurranse. Så sprek er jeg ikke, jeg skal bare se på og heie. Bor du på sørlandet er dette noe å få med seg. Se info HER. 

AFPT Convention gleder jeg meg enormt til, det er noen navn på foreleser-listen der som er helt drøye. Tenk at de kommer til lille Norge, og at jeg får muligheten til å lære av dem. Steike heller! Sjekk ut all informasjon om AFPT-convention HER. 

Nordic Fitcamp løpecamp gleder jeg meg helt vilt til, opplegget der er så ufattelig bra. Jeg mangler kunnskap på løp og kondisjonstrening generelt, og har så sinnsykt lyst å lære! Når det i tillegg foregår i deilige, solrike Marbella når sommeren er på hell i Norge, så blir det bare enda bedre. All informasjon om turen finner du HER.  (Ps: Husk at jeg har hele 800kr i rabatt å gi deg, send meg en mail på [email protected] hvis du ønsker å motta rabattkoden )

ShapeUp Convention er en super inspirerende og ikke minst motiverende happening. Jeg var med i fjor og storkoste meg fra start til slutt. En hel dag spekket med treningsinspirasjon fra noen av de råeste trenerene i landet. Sjekk ut eventet HER. 

Rosa-sløyfe løpet er en viktig dato å holde av, og uansett om du velger å løpe, jogge eller gå så har det ingenting å si. Det er din tilstedeværelse som betyr noe, og jeg håper så mange som mulig har mulighet til å delta i Oslo 16 oktober. Dette er en hjertesak for meg, og datoen er holdt av for lenge siden. Påmelding og info finner dere HER. 

Har du planer om å delta på noen av disse eventene? Eller har du kanskje andre forslag til sporty happenings fremover? 

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. så mye spennende, skal lese litt om disse tingene – løpecamp frister veldig. Blir mange løp på meg både i Norge og Utlandet denne høsten, er jo så mange bra løp overalt:)

    2. Så gøy hvis du har lyst til å delta! Det er 13. August. Tre distanser å velge mellom, så er jo noe gir en hver smak!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg