Jentekveld på takterrassen

God morgen. I dag er jeg så trøtt at det er så vidt øynene holder seg oppe, men gi meg en liten kaffekopp til her nå så blir det nok bra. Jeg startet dagen med en liten svipptur ut på flyplassen sånn i 06 draget. Etterpå tenkte jeg at jeg like gjerne kunne starte dagen, og virkelig få utnyttet et par ekstra timer. Jeg har så lyst å dele litt bilder fra helgen med dere.

Here’s to the nights that turned into mornings & the friends that turned into family

De beste kveldene er de som spontant bare skjer, helt uten planlegging og styr. Når venner kommer sammen, maten bare bestilles i en fart og kvelden blir til av seg selv og ender opp som en kveld for minnebøkene. Slik var det på lørdag med mine to nydelige jenter Eline og Marion. Vi bestilte sushi og stakk en kjapp tur innom mattbutikken før vi satt oss på takterrassen. Der satt vi i 20 varmegrader, spiste, skravlet og koste oss til en nydelig solnedgang. Hjertet mitt utvides på slike kvelder, og jeg føler hele meg får påfyll av god energi. 

Så ikke dette nydelig ut? Sushi er noe av det beste jeg vet, og jeg spiser det så ofte jeg får mulighet. Vi koste oss også med blåbær, vannmelon, ulike typer nøtter, smågodt, fudge proteinsjokolade og kald drikke. Snacks akkurat slik jeg liker det. 

Hva ville du disket opp med dersom du skulle hatt en kosekveld som dette? Kanskje har vi noen av de samme favorittene?

 

Smiiiil Maren 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg