Nå må jeg ta meg sammen

I dag har jeg flyttet hjemmekontoret mitt inn hos Kristina. Noen ganger må man bytte stue for å finne fokus, og faktisk klare å få ting unna. Jeg blir så ufokusert i min egen leilighet, det er liksom alltid noe å gjøre, som plutselig virker mye viktigere enn å få svart på mail, skrive ferdig artikler og andre ting som begynner å brenne litt på tidsfrister. Så i dag sitter jeg her da, med fine lille Milo som selskap og koser med med macen og en iskald pepsi max. 

Getting things done

Senere i dag skal jeg ut å ta litt bilder til et nytt prosjekt, og spise lunsj med en venninne. I ettermiddag har jeg så lyst å få ferdig verandaen her hjemme, og få tatt en tur på Plantasjen for å fylle på med litt potter og planter. Det er så rart med det, men etter jeg fullførte sykepleien og tok ferie, så har jeg blitt en helt ugjenkjennelig sløv utgave av meg selv. Det sies at jo mer tid du har – jo mindre får du gjort, og det gjelder virkelig for meg. Vinteren og våren var helt ekstremt hektisk for min del, men fy flate så mye jeg fikk unna selv med minimalt med ledig tid. Nå som jeg har masse tid føler jeg bare jeg soser rundt og ikke får gjort noe som helst. Så i dag har jeg skrevet liste over ting som gjøres, også er det bare å begynne på toppen. Jeg som har valgt å ta en såpass lang sommerferie i år kan faktisk ikke være i totalt feriemodus hele tiden, da faller jo alt sammen rundt meg her. 

Solen har tatt en liten pause fra Kristiansand i dag, og selv om jeg selvfølgelig alltid ønsker fint vær på sommeren, så passer det faktisk fint med overskyet akkurat i dag. 

Hva er din plan for dagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg