Spontant og uhøytidelig

Oh Snap!

Jeg synes snapchat er en artig, uhøytidlig og gøy greie. Der får man et uredigert og spontant innblikk i hverdagen gjennom både filmsnutter og bilder. Jeg deler treningsturer, mye av maten jeg spiser, nye innkjøp, artige ting jeg er med på, ting jeg kommer over, guilty pleasures og andre hverdagsøyeblikk. Ønsker du en avslørende, drøy og privat snapkonto å følge så er det virkelig ikke min – det kan jeg bare få sagt med det samme. Jeg bruker snapchat som en del av hele konseptet mitt med blogg og Instagram. Ønsket mitt er å motivere og inspirere til en frisk, aktiv, positiv og balansert hverdag. 

Snapchat – marenerdvik

Det er litt gøy med snappen, for da ser man at selv om bloggen i hovedsak handler om sunn mat, motivasjon, treningsinspirasjon og en sunn livvstil, så handler livet mitt om så mye mer enn det. Jeg skjeier jo ut jeg også – oftere enn man kanskje skulle tro. Jeg spiser både boller og is, jeg har super late dager på sofaen, og jeg dropper en treningsøkt både her og der. Følg meg gjerne – dere finner meg som sagt på marenerdvik. 

Følger du en snapkonto som du synes er ekstra gøy, inspirerende eller motiverende? Tips meg gjerne om den, det er alltid gøy å finne noen nye man kan følge!

 

Smiiiiil Maren

 

8 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurer på hvilken sports bh du bruker? Kanskje du kan lage innlegg om de beste sports Bh’ne? Eller en slag guide om hvilke typer som er best til hvilke aktiviteter?
      Klem

    2. Jeg digger snap’en din!! Nemlig fordi du viser at også du er like normal som alle andre, og skeier ut osv. Du er utrolig motiverende og inspirerende, virkelig! 🙂

    3. Du skal ha ros for at du benytter sosiale medier til å spre ekte treningsglede og sunne verdier mtp kropp og kost!! 🙂 Du ser alltid så fresh ut, og lurte på om du har noen tips til hverdagssminke, om du bruker noe sminke da? 😉

    4. Hva slags valper er det på den ene snappen? De bittesmå 🙂 har dere vært å sett på for å kjøpe?

    5. Vilde: Det er Jack Russel Terrier, en god venninne av meg sin hund fikk valper for en uke siden. Skal se på dem om et par uker når de åpner øynene, og jeg lover deg at kamera blir med <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg