En fest for ganen

Now that’s what I call a salad

Når salaten blir fyllt med godsaker som syltet rabarbra, friske salatblader, rødkålsalat, langtidsbakt varm kylling, og toppet med chips av rotgrønnsaker da er grunn lykken komplett. I går koste vi oss på Bønder i byen med hver vår store, innholdsrike salat. Jeg gikk for kyllingsalaten, og det var virkelig en liten fest for ganen. 

Jeg får litt sånn ferie-i-egen-by følelse av å spise lunsj ute, og det er litt deilig nå som jeg ikke har noen særlig reiseplaner fremover. Det er jo fullt mulig å være litt turist i egen by ved å teste ut nye spisesteder, oppsøke severdigheter, dra på turer man ikke har gått før, besøke nye badesteder, ta båten til nye holmer osv. 

I dag blir det enda mer matglede, det er nemlig tid for den årlige grillfesten med familien. Jeg gleder meg alltid spesielt mye til denne årlige samlingen på sommeren, det er nemlig få som kan grille som min familie. Det er så enormt mye mat, og så mye godt at jeg får vann i munnen av å tenke på det. Jeg skal plukke opp familie, kjøre og hente litt rundt forbi så det er faktisk ikke lenge til jeg er på vei ut døren. 

Jeg håper dere nyter søndagen, og koser dere med sol, sommer og fri hvor enn dere er. 

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer

Siste innlegg