En liten escape

I dag rømte vi fra mørke skyer i byen, og la ut på tur i den sørlandske skjærgården. Det var så spesielt å se hvordan de mørke skyene ruvet over byen, mens ute i havgapet var det sol og skyfri himmel. Det var så herlig med en dag på sjøen, la alle vonde tanker og stress ligge igjen bak oss og la sjøluften rense ut alt sammen. Min kjære og meg, mamma og pappa koste oss sammen på tur, og det var virkelig en dag jeg kommer til å huske. 

Vi kjøpte med oss bakevarer, salater, sandwicher, og kald drikke og koste oss på sjøen i mange timer. Jeg hadde mål om årets første bad i Norge, men det ble sannelig ikke gjennomført i dag heller. Det er jo litt drøyt at vi er halvveis i juli, og jeg enda ikke har badet i dette landet. Det må jeg virkelig se å få gjort noe med snarest. Har dere badet her til lands i år? 

Nå har vi akkurat kommet tilbake, og skal bruke resten av kvelden til å slappe av og nyte en rolig fredagskveld. 

Hva er deres planer for helgen? 

 

Smiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Nå på tirsdag badet jeg i Tromsø, det var kaldt!! Kan tenke meg det er mye varmere hos dere så du får bare hoppe i det 😀 ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg