Skal vi gjøre det sammen?

I samarbeid med Nordic Fitcamp

Running Camp Marbella 2- 9 september

Forrige uke hadde Nordic Fitcamp med seg en sprek gjeng på treningsreise i Marbella, og jeg ble igjen i Norge. Det er ikke alltid man kan rekke å være med på absolutt alt man vil, og denne gangen fikk jeg ikke blitt med på første campen. Det var litt kjipt å sitte hjemme å se på alle bildene som legges ut fra campen, for jeg har selv vært der tidligere, og jeg vet hvor ubeskrivelig bra det er, og jeg vet hvor kult de har det. Jeg vet hvor inspirerende det er, hvor mye de lærer, og jeg vet hvordan motivasjonen for trening og en sunn livsstil blir boostet til himmels. Jeg vet hvor fantastisk samholdet i gruppen er, jeg vet hvor gøy de har det sammen, hvor mange utflukter de er på, og hvor mye de får oppleve. Jeg har selv vært der, flere ganger, men denne gangen fikk jeg ikke blitt med. 

Heldigvis var ikke dette siste sjanse. Så sitter du som meg å tenker at søren heller, jeg skulle ønske jeg hadde blitt med, så er det altså flere muligheter. Kanskje vi skulle gjort det sammen? 

Den nesten campen er en litt spesiell camp. Det er en løpecamp, og bare ordet får meg gira. Det skremmer meg litt for jeg er virkelig ingen løper, overhode ikke, men jeg har enormt lyst å lære å bli det. Løpecampen i Marbella, på samme hotellet og i de samme fasilitetene som jeg har vært på tidligere. Det betyr at jeg kan betrygge dere at det er optimale forhold, både på hotellet, på maten, på treningsenteret og på områdene vi skal trene på. Stranden ligger like ved, det er store, innholdsrike matbutikker, det er gode senger, det er tilgang på hva enn du liker av mat, og alle særheter ( eller allergier) du måtte ha i matveien kan løses. Jeg kjenner i hele meg at jeg har så lyst til dette, jeg VIL på løpecamp, men jeg er samtidig litt redd. For jeg er jo ingen løper – langt i fra.

Akkurat det er grunn nok til å melde seg på tenker jeg. For det er jo derfor denne campen arrangeres, for å lære å løpe teknisk riktig, for bedret løpsøkonomi, for å lære å like løping og for å få et motivasjonsboost på løpingen, og annen relevant trening for løpere. Det vil selvfølgelig bli andre ting også, men hovefokuset er på løpingen. Det er jo i grunn akkurat denne campen vi som har lyst å bli flinke til å løpe burde delta på, vi som vil lære det, og som pr dags dato kanskje ikke heeelt er der, av ulike årsaker. 

Så hva sier du, vil du bli med meg å utvide sommeren og ta en uke i Spania 2-9 september? Du kan lese alt om runningcamp, og få alt du trenger av informasjon på Nordic Fitcamp sine hjemmesider HER.  

La oss løpe oss inn i høsten, og bli et team av spreke, løpeglade mennesker. Jeg er gira, er du? 

Pssst: Husk at jeg har en solid rabattkode til mine lesere på treningsreiser, send meg en mail på [email protected], eller legg igjen mailen din i kommentarfeltet hvis du ønsker koden tilsendt. 

 

Smiiiil Maren 

 

12 kommentarer
    1. Jeg har faktisk snittet ut denne campen og har egentlig sykt lyst å reise. Men dessverre kan jeg ikke, skal løpe konkurranse helgen før og samme helg som dette er. Kjempe synd, men ser frem til oppdateringer fra deg 🙂 God tur 🙂

    2. Lurer på hva en løper er hvis du ikke er det, du løper jo nesten hver dag virker det som. Hva vil si du er en løper da?

    3. Har gått “løping” på idrettslinja i 3 år, så dette høres jo kjempegøy ut… hva er aldersgrensen? 🙂

    4. Har hatt lyst til å melde meg på en slik treningscamp lenge, men har ikke gjort det enda! Denne hørtes veldig gøy ut, er veldig gla i å løpe, men ikke god teknisk. Har jeg fri den uken skal jeg melde meg på! Vet du når fristen for å melde seg på er?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg