FITLIVING Nettbutikk

Annonse

Dette har jeg gått å ruget på en stund og gledet meg veldig til å dele med dere. Endelig er tiden inne, og jeg kan dele med dere at jeg inngår samarbeid med en ny samarbeidspartner, nemlig den ny oppstartede nettbutikken fitliving.no. Noe kjent med navnet synes du? Dette er en nettbutikk med samme navn som min blogg. Det er ikke min nettbutikk, men jeg skal samarbeide veldig tett med dem og gjøre masse gøy med dem fremover som vil gi mine lesere en haug av fordeler. Det blir konkurranser, give aways og masse sporty nyheter til dere. 

I CAN – I WILL 

Jeg synes dette er utrolig stas, og er så gira over at vi endelig i gang. Fitliving vil føre merker som: Under Armour, I can I will, Polar, Miiego, rönich, 2xu, Gavelo, We are Fit, Salming, Hummel, Yoga-mad, Mons Royale og enda et par til. Noen merker her er kjente for meg, og det er merker jeg liker, og kan gå god for både kvalitetsmessig, prismessig og ikke minst så synes jeg de ser utrolig freshe ut. Det er også en god del nye, som jeg gleder meg vilt til å teste ut. I dette første blogginnlegget for nettbutikken har jeg lyst å dele et merke med dere som var ganske nytt for meg, kanskje er det det for dere også? I CAN, I WILL heter det, og ved første øyekast visste jeg at dette var klær jeg kom til å like. Har dere sett så freshe farger og mønstre? 

Jeg har på meg Leo tights i grå/hvit, og grå genser med print . Tightsen har en utrolig god pass form, er relativt høy på livet, og sitter godt. Den sklir ikke ned, selv ikke i dype knebøy, eller på joggetur. Den rosa singletten finner dere HER, jeg har den i medium. Den rosa og hvite leo tightsen finner dere HER, også den har jeg i str M. 

Jeg synes dette merket er utrolig kult, og digger både den svart/hvite, og rosa/hvite leoparden. Den fersken fargede tightsen er i en helt egen liga synes jeg. Virkelig en av de fineste tightsene jeg har sett på lenge. Den grå genseren er teknisk stoff den også, men likevel myk og deilig å ha på seg. Jeg har den i str M, og følte det var helt perfekt. Da blir den litt løs, og behagelig på. Alle tightsene er også i medium. 

Hva synes dere om dette merket?  

Jeg håper dere også synes dette var gøy, for enda gøyere skal det bli. Fitliving.no kickstarter åpningen av ny nettbutikk med hele 25% rabatt på ALT i nettbutikken. Så her er det bare å sikre deg dine favoritter. Det vil fylles på av godsaker gjennom hele sommeren, og utover høsten skal flere merker være på plass. Det er virkelig mye bra i vente! 

Pssst: Jeg anbefaler dere å ta en titt innom min instagram på marenerdvik også, der er det nemlig en heftig konkurranse på gang hvor du kan vinne gavekort på hele 1500kr i nettbutikken. 

 

Smiiiiil Maren 

18 kommentarer
    1. Gratulerer så mye!
      Er klærne litt små i størrelsen? Jeg bruker vanligvis medium i treningstights, men hvis du bruker medium må jeg vel kanskje gå opp en str her 😛

    2. Gratulerer så mye, Maren! 🙂 ICANIWILL-merket er helt fantastisk, og jeg har selv et par gensere og en t-shirt (i herremodell selvsagt, hehe).
      Legger inn forslag om umiddelbar utvidelse av fitliving.no til å føre freshe herreklær også! Savner litt mer farger på treningsklær til herrer, så tenk om dere kunne blitt en av de første nettbutikkene med et skikkelig utvalg av det? 😀

    3. Er det mulig å bestille hjem noen klær og betale for dem når man henter på posten eller må man betale på nettsiden?:)

    4. Så gøy, men har du ikke patent på ditt domenenavn? Dette hadde ikke jeg gått med på hadde jeg vært deg. Vet om andre saker som det her, og da er det fort slik at den ene ender som den tapende part.

    5. Mia: Jo men jeg var bitte litt treg med å fornye, og vips var det snappet opp, men i stede for å krige så slår vi oss sammen og det blir supert for alle parter 🙂 Hvorfor lage problemer når man kan lage løsninger sant 🙂

    6. Hei Maren!! Så utrolig gøy, mye fint
      så på snapchat at du hadde kjøpt deg to nye capser, fra varsity
      Kunne du lagt ut bilde av de på? Vurderer å kjøpe de, men vil gjerne se hvordan de ser ut på!
      Klem

    7. Hei, jeg skulle akkurat til å handle på den ny nettsiden, men plutselig så gikk rabatten bort. Varte den kun til søndag?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg