ShapeUp frokost

Fuel your body & mind 

God morgen dere. Jeg sitter her å koser meg med havregrøt til frokost, og titter gjennom nyeste utgaven av ShapeUp for litt påfyll av inspirasjon. Akkurat denne utgaven har jeg gledet meg spesielt mye til, fordi shooten til mitt bidrag var så fantastisk morsom. Det skjedde helt spontant, på Freedom beach i Thailand. Jeg var der på treningscamp med Nordic Fitcamp og hadde med min dyktige fotograf Victoria Nevland. Etter å ha ligget på stranden, badet og kost oss i noen timer fant vi ut at dette her er jo perfect location for et Shapeup sommerprogram. Så da kjørte vi på da, null sminke, null styling, med sand overalt, og saltvanns hår. Jeg elsker disse bildene, de er så ekte og fine.  

His & hers 

Jeg koser meg så når jeg sitter sånn som dette på morgenen. Leser nyheter på nett, blar litt i magasiner og oppdaterer meg på sosiale medier mens jeg spiser frokost og drikker kaffe. Det er en liten me-time som jeg aldri ville vært foruten. Jeg må smile litt av bildet over, det er forskjell på folk si. Min havregrøt er pimpet til randen med bær og i selve grøten er det både kakao nibs og nøtter. Min kjære sin grøt er så plain som du kan få den. Kun gryn, melk og proteinpulver. 

Har noen av dere sett nyeste ShapeUp? Hva synes dere, er dette et program du kunne tenkt deg å teste i sommer? 

 

Smiiiil Maren 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg