Kveldsmat med jentene

Quality time with my girls 

I går inviterte Charlotte spontant på kveldsmat, og vi ble hele syv jenter til nydelig mat og bakverk. Sånne kvelder er så koselige, og man burde gjøre det så mye oftere. Her kommer et lite bildedryss fra kvelden. 

Det trenger ikke alltid være middag, kveldsmat sammen med gode venner er virkelig undervurdert. Vi ble sittende å skravle til nærmere midnatt, og det var så utrolig kos. Jeg har savnet slike jentekvelder. Vi koste oss med nystekte rundstykker, knekkebrød, masse godt pålegg, eggerøre og frukt. Til dessert fikk vi ferske boller med krem og annet deilig bakverk som en av jentene hadde med. Vi hadde også appelsinjuice, melk og eplejuice. 

Har dere sett så mye godt? Slike kvelder trenger ikke være verken stress eller kostbart. Det løses enkelt ved at alle tar med litt hver, og vips koster det minimalt. Man tar bare med et pålegg man har i kjøleskapet, eller kjøper med seg litt frisk frukt. Så enkelt, og så utrolig hyggelig. 

 

Smiiil Maren 

6 kommentarer
    1. Så koselig 🙂
      Litt hyppig bruk av beskrivende ord kanskje? 😉 ref. frisk frukt, ferske boller, frisk appelsinjus, frisk frukt (igjen). Fint med beskrivende ord, men blir litt mye noen ganger. Samme med ordet delikat. Bare ett tips 🙂

    2. Hei😊 Noen henger seg opp i detaljer. Nydelig og delikat og frisk frukt samlet på ett bord😍
      Jeg lurer fælt på hvor du finner de buksene.😌 Spurt før,men tror ikkje jeg såg noe svar😊

    3. Nå fikk jeg det hvertfall med meg😄🤗 tviler ikkje på at du har svart asså,er bare jeg som glemmer å sjekke seinere hva du har svart🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg