Min første sommer uten

I samarbeid med Auds Hudpleie

Da har jeg endelig landet etter både ferie i Franrike og palmesushelg, og akkurat i dag føles mandag helt fint ut for meg. Jeg er veldig glad i rutiner, og koser meg med hverdagsliv.

Abeille Crema Solare & Olio Solare

Husker dere jeg fortalte dere at jeg tok meg med solprodukter fra en hudpleieserie ved navn Abeille til Frankrike, som skulle være spesielt god for soleksem? Nå har jeg altså vært en uke på ferie med soling hver eneste dag, noe som vanligvis ville betydd soleksem på både bryst, og overarmer for min del. Jeg har brukt Abeille solkrem og sololje på stranden, og på kvelden har jeg lagt på en avkjølende kamille maske fra samme merke. Vet dere hva – jeg har ikke soleksem! Dette er min første sommer uten soleksem, og jeg er overlykkelig. Soleksem er vondt, det klør, og ser utrolig lite pent ut. Jeg har irritert meg over dette i årevis, og nå har jeg endelig funnet min løsning. 

Abeille serien er et naturprodukt. Serien er faktisk så naturbasert at den er spiselig, og alle kremer og såper har samme farge som naturproduktene de er laget av. Dette syes jeg er et kvalitetsstempel av de sjeldne. Som base i produktene benyttes de råstoffene som har høyest naturlig fuktighetsinnhold – honning, dronninggelé og propolis. Dette er naturlige substanser som er gode og pleiende for huden. Ellers benyttes bl.a. kamille, avocado, olivenolje, sitrusfrukter, mandler, nøtter og rotfrukter.

Jeg elsker hvor delikate og vakre produktene er. De kommer i små glasskrukker, og er helt unike. Nå har jeg fokusert på solserien fra Abeille, men ta gjerne en titt på Audshudpleie sine nettsider for å lese mer om produktene, og se hele utvalget. Abeilleserien selges på alle Auds hudpleie salongene her i Kristiansand, og ellers er alt tilgjengelig i nettbutikken deres vakkerhud.no.

Nå skal jeg kose meg videre med kaffen her, og skrive ferdig det andre treningsprogrammet jeg lagde til dere i Frankrike. Så i dag blir det mye sol og sommer her på bloggen, og det tenker jeg at passer perfekt på en mandag tidlig i juli. Titt gjerne innom senere for litt mer inspirasjon til hvordan man kan trene på ferie. 

 

Smiiiil Maren 

 

5 kommentarer
    1. åå dette vil jeg virkelig få testet ut! sliter veldg med soleksem selv. Men fant ikke de kremene du har skrevet om på den nettsiden jeg.. er det kanskje blitt utsolgt?
      mvh
      Miriam 🙂

    2. Vet du hvilken faktor den solkremen tilsvarer? Sliter også med soleksem, spesielt i halsgropen 🙁
      God sommer skjønne deg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg