Palmesus – jeg har ikke ord!

Best night ever

Jeg har ikke ord for å beskrive gårsdagen, men i mangel av bilder fra dagen og kvelden på palmesus, så skal jeg likevel prøve. Vi startet med et super kort, men utrolig koselig mini-vors hos meg i min leilighet på bystranda, før vi trippet de 100 meterne ut døren og ned på stranda. Der ble vi møtt av dekkede bord med digre flasker champagne, nydelig bordsetting, og fantastisk mat. Jeg snappet som en helt, men glemte helt bort kameraet mitt, noe som egentlig var helt greit. Noen ganger er det bare litt deilig å nyte kvelden, snappe et par øyeblikk, men ikke styre med kamera, riktig lys, vinkler osv. I går bare koste jeg meg, og det var virkelig en magisk kveld fylt til randen av bra mennesker, fantastiske artister og dj´s, nydelig mat og masse god drikke. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg  hadde små utbrudd av lykke i går kveld, det hele var bare så feel-good og så ufattelig gøy! Se gjerne gårsdagens snapstory på marenerdvik for å få et inntrykk av stemningen. 

Jeg gikk med en svart bukse, en blomstrete topp og en dus rosa bomber jakke. Enkelt og greit, og fint i forhold til været. Jeg skal innrømme at jeg ble litt kald et par ganger, men det var ikke verre enn å danse litt mer, så løste det seg. Nei fy søren for en rå kveld, jeg tror ikke Palmesus er ment for å forklares med ord – det må rett og slett bare oppleves. Jeg er så stolt av gutta bak Palmesus, og spesielt nå som jeg har sett på nærhold hvor beinhardt de jobber, døgnet rundt, for å sørge for at 16.000 mennesker får en rå opplevelse. 

Nå er det klart for dag 2, og jeg gleder meg noe helt hinsides! Jeg møtte så mange av dere lesere i går, og det var så utrolig koselig. Det er så gøy når dere kommer bort å hilser på. Jeg fikk mange gode klemmer, og koselige ord fra dere i går. Tusen tusen takk. 

Er det flere av dere som er på Palmesus i helgen? 

 

Smiiiil Maren 

 

13 kommentarer
    1. Så fin du er 🙂 Har ikke vært på Palmesus. Høres ut som en fantastisk aften. Kjekt å ikke ha med kamera i blant, ja 🙂 Kos deg masse i kveld også 😀

    2. Lurer også på hvor jakka er kjøpt, den var virkelig flott på deg!!
      Og sp syntes jeg det er kjekt p høre at du traff så mange hyggelige lesere, for du fortjener den skryten , uten tvil! 🙂

    3. Så enig med deg Maren! Det var helt rått😃 Håper på like bra stemning i dag, nyt dagen! Lekkert antrekk❤️

    4. Du er så nydelig <3 Gøy å se deg uten treningsklær også!
      Unner du deg å drikke alkohol på slike kvelder? 🙂
      Kos deg på dag 2 flotte!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg