Nesten for godt til å være sant

Todays amazing lunch

I dag har jeg bare lyst å dele et bildedryss med dere, uten å skrive så alt for mye. Dagene her er så magiske, og jeg koser meg bare så enormt, og kjenner at denne ferien er så etterlengtet og god. Batteriene lades opp, og jeg nyter hvert minutt. I dag har vi kost oss med sol, bading og lunsj i herlige omgivelser. Kylling i ulike varianter, pommes frites og rosé stod på menyen. 

Etter maten var det tid for solings, bad, lek og moro. Det var store bølger i dag, og jeg hadde et par overraskende og ufrivillige runder ned under vann. Det var heldigvis bare gøy. Noen av guttene leide vannscootere og suste rundt ute i bølgene, gøy for dem og gøy for oss som så på. Været her er bare helt magisk, og det føles helt uvirkelig at det regner og er skikkelig surt hjemme. Vi får bare nyte hver eneste minutt. Jeg har jo faktisk bare tre dager igjen i paradis før det er hjem til Sørlandet og Palmesus. DET gleder jeg meg til! 

Nå har vi akkurat kost oss med deilig middag, snacksen er plassert på bordet og skuldrene er ( om mulig ) senket enda et hakk ned. Nå må macen bort, og jeg går offline resten av kvelden. Håper dere har det bra, det er så herlig å høre at flere av dere synes det er gøy å følge ferielivet. Jeg var nesten redd dere begynte å bli lei? hehe 

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Anonym: Hehe, akkurat nå ja , på ferie med de jeg er aller mest glad i, så er det litt magisk 🙂 men vanligvis har jeg et helt vanlig liv hjemme, men jeg trives utrolig godt i hverdagen og har det veldig greit 🙂

    2. Du virker så heldig som har en så stor og fin familie hvor alle drar på ferie i lag!:-) De færreste som har det slik! Kos deg masse videre

    3. Nydelige bilder av nydelige omgivelser og jente 🙂
      Kos deg så masse! Ha en fin dag i ferieparadiset 🙂 Her regner det og har så vidt passert 10 grader… Perfekt sommervær…;) Men ikke så ille når man sitter på jobb 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg