Private Beach Club

Le las d´Estel Private Beach Club

Jeg har vært i Frankrike mange ganger, men likevel blir jeg like overrasket hver gang over hvor vakkert det er her, og hvor godt livet på rivieraen er. I dag har vi kost oss på en beach club like nedenfor huset. Stedet heter Le las d´ estel og vi er alltid innom her et par ganger når vi er i Frankrike. Det er så fint der, delikat innredet og alt tilrettelagt for total avslappning. Hvertfall på dagtid, på kvelden blir det full fest der nede. 

Vi kose oss i sola i tre – fire timer, spiste nydelig lunsj og badet masse. Middelhavet er herlig nå, for man blir faktisk avkjølt når man bader. Litt kaldt i det du går ut i, og bare helt herlig etter et lite minutt under. Lunsjen bestod av cæsarsalat og spicy kylling, tunfisksalat og biff. 

Etter stranda var det avgårde for den obligatoriske storhandelen. Vi er 12 personer på tur, så det måtte handles en god del. To handlevogner, og 15 bæreposer for å være eksakt. Jeg er alltid med på denne handlerunden, jeg synes det er så utrolig gøy med matbutikker i utlandet. Det er så mye nytt og annerledes. Noen flere som synes matbutikker i utlandet er gøy?

Nå mangler vi bare min storebror og kona med begge barna så er alle samlet, og familielykken komplett. I kveld blir det grillkveld med store velfylte salater, potetsalat, hamburgere, biff og grillspyd. Det er ikke noe problem å spise sunt på tur når man bor i et eget hus, med eget stort kjøkken og kan lage akkurat den maten vi vil. Vi koser oss med masse godsaker selvfølgelig, men hovedmåltidene holdes relativt sunne og næringsrike. 

Nå skal jeg ta en lang god dusj, skylle bort alt saltvann og gjøre meg klar for kvelden. Dette livet her kan jeg virkelig bli vant til. 

 

Smiiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. Hei! Ser helt fantastisk ut! Ja, jeg elsker å handle og gå i matvare butikker i utlandet! Spesielt i Italia, Frankrike og Spania
      Ny ferien!
      sommerklem

    2. Åh, jeg elsker utenlandske matbutikker! <3 Kan du ikke vise litt av innkjøpet da? Hilsen en som ikke skal på ferie i år 🙁

    3. hEI. ser gjennm bloggen din at du har godt smak innen lukt og produkter. Du har vel ikke noen parfyme favoritter du kan gi videre. Er kresen, prøvd og sniffet på mye forskjellig. Men har ikke landet på noe godt 🙂 Takknemlig for hjelp.
      Hilsen sykepleier

    4. Nyt det Maren! Ser fantastisk ut:) jeg elsker også å gå i matbutikker i utlandet, finner så mye morsomt. Hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg