Dagen før dagen

I går hadde jeg en deilig gåtur i Baneheia med Mette. Det skjer oftere og oftere at jeg bytter ut venninnekos på cafe skogstur. Det er virkelig verdens enkleste måte å få inn litt hverdagsaktivitet, samtidig som man er sosial. I går gikk altså turen til Baneheia, og vi fikk utnyttet de få solstrålene som var i går før skyene kom å la et dekke over hele byen. Det er litt kjedelig at det varme sommerværet har tatt en pause, men for min del betyr det faktisk null og nada. I morgen tidlig drar jeg nemlig ned til den franske rivieraen og værmeldingen der er 30 grader og strålende sol fra første til siste dag. 

Ut på tur – aldri sur 

I dag er det pakking som står på planen, og jeg tenkte jeg skulle ta litt bilder og lage et: hvordan pakke for en sporty ferie innlegg til dere. Jeg har også med meg noen deilige nyheter i solkremer, oljer og litt andre godsaker som jeg gleder meg veldig til å teste ut. Jeg var innom postkontoret i går, og hentet en pakke med to bikinier som jeg rakk å bestille i siste liten. Jeg var så redd de ikke skulle komme frem, men heldigvis tikket det inn en hentemelding i går ettermiddag og bikiniene er nå på plass. Bikiniene er veldig annerledes, og en fargefest ut av en annen verden. Jeg gleder meg så til å vise dere dem. Jeg har enda en pakke på vent, og håper at den også kanskje kan rekke å komme før avreise. Denne er fra Nelly og inneholder et par nye sko, en bomber-jakke og en lang sommerkjole. Det hadde vært så gøy om den også rakk å komme frem før turen. *fingers crossed* 

Jeg er så klar for å reise nå, og tripper bare rundt meg selv her. Er det dette som kalles reisefeber? Uansett så synes jeg det er en deilig følelse. Nå må jeg komme meg avgårde her. Jeg håper dere får en herlig torsdag. Mer fra denne kanten senere. 

 

Smiiiil Maren 

 

5 kommentarer
    1. Passer perfekt med sporty pakkeliste 🤗 Jeg drar avgårde 2 uker til Hellas på søndag og reisefeberen har kommet! Da er lister viktig 😅😂

    2. Så gøy! Pakke liste hadde vært supert. Drar selv til den franske rivieraen i morgen 😄☉ ikke vært der på ca 12 år, så det blir deilig! Kos deg masse 😍

    3. Tusen takk, ja kanskje vi gjør det 😁 blir deilig med den værmeldingen, når regnet høljer ned ute! Perfect timing å dra på ferie 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg