Release your inner monkey

I dag har jeg storkost meg ute i sola fra morgen til kveld. Du vet de dagene som bare utvikler seg, helt uten plan på noe som helst så virrer du bare rundt, nyter og koser deg. Det er feriedager på sitt aller aller beste og i dag har jeg hatt en slik dag. Jeg startet dagen med 8 km løpetur, bading og håndstående lek med Sondre, som er en god kompis og kollega fra Solsiden. Etter turen dro jeg raskt hjemom, dusjet, spiste og skiftet før det var ut på ny playdate. Denne gangen med en god venninne. Vi dro til grafitiparken i Nybyen i Kristiansand, og der våknet virkelig apekatten i meg til liv. 

 Never forget to play and have fun

Jeg slang meg rundt i stengene, tok pullups og hang etter bena. Jeg klatret rundt og stod på hendene, lekte meg i trappen og var i grunn for det meste opp-ned. Fy søren så deilig det å få lov å leke seg på denne måten, og når det i tillegg er strålende sol og over 20 grader er lykken i grunn komplett. Jeg blir så glad av å se på disse bildene, både fordi jeg vet hvordan jeg følte meg når jeg fikk lov å hoppe rundt der, og på grunn av de nye fantastiske printene på veggene. 

Jeg synes graffiti er så sinnsykt kult, og når det er gjort i ordnede former på denne måten så er det virkelig helt rått! Er dere ikke enige? 

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. KAN DU IKKE BARE SKRIVE SONDRE OG IKKE “EN GOD KOMPIS OG KOLLEGA”??????? Er så irriterende, du har vist han på bloggen før, hvorfor ikke bare skrive navnet…!!!

    2. jeg må bare få skryte litt av bloggingen din for tiden!! du deler så fine bilder, og du er min største inspirasjon innenfor trening. jeg setter så pris på å klikke meg inn her for å se det fine smilet ditt, den sunne og sterke kroppen din, og den energien som strååler ut fra deg til enhver tid. jeg er 16 år, og du er mitt største forbilde. og uten tvil det sunneste forbildet<3 takk for at du er du, Maren! klem

    3. Anonym: Å hjelpes, det var da et veldig sinne over noe så enkelt. hehe. men det er klart at hvis det engasjerer så sterkt så skal jeg selvfølgelig endre det med det samme. Null problem 🙂 Håper du får en positiv og fin kveld. M

    4. Så utrolig sprek du er! Skulle ønske jeg hadde så god kroppskontroll som deg:) Jeg synes du har så mye fine treningsklær! Hvor er tightsen din fra? Tror du at du kunne skrevet under bildene hvor klærne er fra fremover? 🙂

    5. Jeg smilte godt av overskriften! For et herlig uttrykk 😀
      Og generelt bør vi voksne være flinkere til å leke oss enten det er å være apekatt eller klatremus 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg