En sånn type mandag

God mandagsmorgen hjerter. Har dere en grei start på mandagen? Jeg kjenner at helgens festligheter og dagens regnvær har fått lov å påvirke dagsformen litt, og jeg sitter her godt tullet inn i et pledd med en stor kaffekopp ved siden av meg. Funfact: Jeg setter så og si alltid kaffekoppen i sofaen ved siden av meg, selv om jeg vet at det ofte går galt. Pr dags dato har jeg renset sofaen hele tre ganger grunnet kaffesøl. Jeg lærer aldri!! I dag skal jeg bruke dagen på alle ting jeg har utsatt. I dag må det bare gjøres. Ting som å henge opp en hylle, sette en lampe ned i boden, kvitte meg med en sofa som står å tar opp plass på gjesterommet og slike ting man ofte utsetter. Regnværsdager er perfekt til slikt. Senere venter en frisk tur med min fine lille venn på bildet under. Jeg var ute med Milo i går kveld også, og jeg er bare så forelsket i denne lille sjarmøren. 

I love you so much 

Milo er Kristina sin hund, og jeg bruker så mye tid sammen med han som jeg bare kan. Jeg har alltid tenkt at jeg vil ha en litt stor hund når jeg skal ha hund igjen, fordi jeg er vant til det hjemmefra med hunden vi hadde i nesten 13 år. Sannelig har ikke denne lille røveren fått meg til å endre mening, og jeg tar meg selv i å se på mindre og mindre hunderaser. Det er jo faktisk slik at man kan få en stor hund i en liten kropp. Lille Milo har så mye personlighet og er super sprek på tur. Det sies jo også at hunden blir hva du gjør den til. De fleste raser er svært tilpasningsdyktige og blir med deg på det du tar dem med på.

I dag er det kun fire små dager til jeg pakker baggen og flyr ned til den Franske rivieraen for en uke med sol, sommer og ferie. Jeg gleder meg så ubeskrivelig mye. Jeg kommer hjem igjen neste torsdag, og da er det rett på årets store happening, nemlig Palmesus. Hjelpes så mye gøy det er i vente nå. Jeg gleder meg!!

Er det flere av dere som skal på Palmesus i år? 

 

Smiiiil Maren 

 

 

7 kommentarer
    1. Skal til Frankrike selv om fire dager- natt til fredag! Blir en uke rett utenfor Nice:-) Hvor i Frankrike skal du? Du lager så flotte innlegg, ikke bare med hva du skriver, men bildene dine er så utrolig fine ute i naturen, friluft eller i aktivitet! Du inspirerer stort og jeg må bare si gratulerer med fullført bachelor i sykepleie!! Har ikke kommentert her før, men måtte bare gjøre det nå for du virker som en utrolig entusiastisk og herlig jente! Samme gjelder Kristina. Dere er et flott “par”😄❤️

    2. Hanna: Så koselig skrevet – måtte videresende denne til KA også. Så søt du er!! Jeg skal til St.raphael / St.maxime området. Jeg har vært det en haug av ganger før men det er like magisk hver gang 🙂 NYT turen din – hvem vet, kanskje vi ses 😀

    3. Jeg skal på Palmesus! For første gang og jeg gleder meg masse 🙂 Har du noen tips til hva som er praktisk å ha på seg? Hehe, jeg er mest vant til treningsklær og joggesko!!

    4. Hehe, måtte le litt her jeg sitter og leser blogger, MED kaffekoppen på sofaen ved siden av meg 😁 Tips, fra en plasserer-av-koppen-på-sofaen til en annen; sett den iallfall på en bok eller et tykt magasin ;o) Det funker 😉
      Slike dager kan være litt kjipe ved første øyekast, men så godt det er når man har fått fiksa ting som har stått lenge på den utsettings-to-do-lista!!
      Ha en fin og produktiv dag! 🙂

    5. Kari: Hmm jeg tenker litt sånn en slitt slitt denimshorts og en fresh topp, en laid back sommerkjole, eller skjørt og en topp. Sommerlig, kul og laidback festivalstil. Palmesus er bare sommer, sol og kos. Alt er okei, og du passer inn uansett <3

    6. Lin: Haha, godt å høre det er flere av oss. Ja det var smart, will do!! Ja det er så sant, fy søren så godt det føles etterpå. Jeg er godt i gang med lista og det føles herlig. I grunn er det litt godt med en regnsværsdag i ny og ne. Det beste er jo at da kan man ligge inne på ettermiddagen med en god film og verdens beste samvittighet 😀

    7. Det så virkelig deilig ut! Jeg var en tur på trening i morgest og nå har jeg rumpa plassert godt ned i sofaen og vurderer å ta med en løpetur i kveld. Kjenner det er deilig med feire!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg