Jeg bare gjorde det

I går gikk jeg en deilig kveldstur med en venninne på Odderøya. Når vi stod på toppen så slo tanken meg at det handler jo bare om å gjøre det igjen, bare komme i gang, bare starte. Så det var akkurat det jeg gjorde. Jeg tok litt pushups, et par knebøy, en runde hoppende utfall og plutselig var en aldri så liten styrkerunde unnagjort. Det var ikke en fullverdig økt, og det var bare noen få repetisjoner, men hvem bryr seg vel om det? Det var noe, og det var så mye bedre enn ingenting. Jeg tror og håper at terskelen nå er litt lavere neste gang, og vips er jeg tilbake i full vigør på styrketreningen. 

Kondisjonstreningen går strålende, og jeg koser meg enda veldig med den. Nå skal jeg straks ut på en liten morgentur før både frisør og litt sminkehjelp til bryllupet venter. Jeg innrømmer glatt at jeg ikke kan en eneste liten ting om verken hår eller sminke, så når man først skal pynte seg litt ekstra er det godt det finnes hjelp. Jeg er veldig spent på hvordan det blir, og oppdaterer dere selvfølgelig. 

Jeg gleder meg så til bryllupet, og gleder meg til å bruke en hel dag på å feire kjærligheten. 

Har dere noen koselige planer for denne lørdagen? 

 

Smiiil Maren 

7 kommentarer
    1. Du er flink. Kos deg med løpingen. Det er jo ikke mye som er bedre enn løpetur i solen og med de vakre omgivelsene du har, så er jo det helt perfekt. Jeg løp meg en runde i går kveld, det regnet,men det gjorde ikke noe. Og da jeg kom hjem tok en runde med pushups, litt mage øvelser og knebøy. Ble fornøyd jeg.
      Kos deg i bryllupet idag. Du er vakker, så jeg gleder meg til å se hvordan sminke, hår og kjole er. Vakker er du uansett. Kos deg masse. Jeg jobber i dag, og etter jobb skal jeg innom en god matbutikk og kjøpe med meg god mat og kose meg hjemme med det og fotball EM.
      Klem

    2. Alle monner drar 🙂 Slike innfall kan jeg få selv noen ganger. Senest i går på kontoret. Jeg bare måtte ned på gulvet og gjøre noen push ups. Hehe 🙂

    3. Hei! Har akkurat hatt samme greie som deg, blitt mye kondisjon og løping i de siste. Spesielt i terreng. Nå må jeg tåle steken fordi jeg har en tidligere kneskade som verker. Så her blir det balanse, styrke og hamstringøvelser fremover. 😉 Men er allikevel glad for alle de flotte turene jeg har hatt da 😉

    4. Hei! Du inspirerer! Kan du linke meg til innlegget om din livsstilsendring? Evt skrive et nytt om hvordan du begynnte å komme i form?
      Oda 🙂

    5. Du er en kjempeinspirasjon:)!
      Kvar kjem singleten din frå? Likte så godt at den var så smal i stroppane.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg