Slutt å tenk – bare løp og kos deg

I dag tillot jeg å sove litt ekstra lenge, og det var mildt sagt nødvendig etter nattens skrekksenario. Klokken 23 i går kveld fant min kjære ut at det var en god ide å sette på en skrekkfilm. Filmen het Conjuring og er noe av det verste jeg har sett. Jeg ble så redd at det gjorde fysisk vondt. Nå er det heldigvis en ny lys dag, og jeg er klar for å glemme gårsdagens film og kickstarte dagen.

When your legs get tired – run with your heart

I dag skal jeg trippe ut på tur i skogen med verdens beste følelse, og det er utelukkende på grunn av dere. Har dere sett kommentarfeltet på gårsdagens innlegg? Fy søren så magiske dere er! Jeg er så takknemlig for å ha så nydelige lesere, med så stor engasjement og så mye omsorg. Dere er så fine! Jeg synes det var så fint at så mange av dere skrev at jeg bare skulle løpe og kose meg, motivasjonen for annen trening kommer, glem det, løp og nyt at jeg faktisk liker å løpe. Jeg mer enn liker det – jeg elsker det, og jeg innser nå at jeg er utrolig heldig som har det sånn. Jeg skal samle tipsene deres for økt motivasjon, og legge til mine egne i et eget motivasjons-innlegg som vi alle kan ta frem og lese når vi trenger et ekstra boost. 

Dagens tur tenker jeg blir i Baneheia eller Jegersberg, to av mine favoritter her i Kristiansand. Været er ikke helt på min side, og det kan se ut som det blir regn i dag også. Egentlig synes jeg det er litt deilig å løpe i regn, så det skal ikke få stoppe meg. Senere i dag blir det en etterlengtet tur til frisøren, og det gleder jeg meg til. Jeg skal til en ny frisør i dag, og det er alltid litt spennende. Det er fremdeles A-salong, men denne gangen er det Jeanett som skal fikse. Kanskje jeg skal finne på noe helt crazy? Bob for eksempel, eller kanskje jeg skal bli blondine? Hehe. Vi får se! 

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Hahah, huff! Jeg nekter faktisk å se skrekkfilmer, og tror ikke jeg har sett en skummel film på hvertfall 5-6 år. Du får løpe det av deg 🙂 Lurte på hvordan du opplever størrelse på tights fra Run&Relax? Tenkte å bestille på nett, men vet ikke hvordan de er i str. Hvordan er de sammenlignet med Nike og Reebok f.eks? Jeg kan variere mellom xs-m i tights avhengig av modell, så er litt vanskelig å vite.

    2. Hei! Kunne du tenkt deg å være med på noen løp? Feks 10 km eller halvmaraton? Det hadde vært utrolig gøy! Oslo Maraton i september feks, du kunne løpt 10 km eller 21 km!

    3. Du er god!:) Har tenkt på hvordan det ble med den jobb-avgjørelsen du skulle ta på mandag? Mvh nysjerrigpetra:D

    4. Eline: Jeg takket ja (!!!!) steike sørens så skummelt og gøy det der blir – forteller mer i det minuttet jeg får klarsignal om at det kan snakkes om 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg