3 aktiviteter – 3 antrekk

Inneholder aff.links

Jeg elsker nye freshe treningsklær, og det er ingen hemmelighet at jeg er langt over middels interessert i det. Jeg går rundt i treningsklær så og si hele tiden, og bruker enormt mye tid og penger inne på diverse nettbutikker. I dag satt jeg å tenkte litt over om jeg bevisst velger ulike type klær til ulike aktiviteter, og da kom inspirasjonen til dette innlegget. Jeg har søkt litt rundt og funnet mine favorittplagg som jeg assosierer med Crossfit, kondisjonstrening og styrketrening. Jeg har laget enda flere bildecollager, men tenkte det var fint å starte med disse tre først for å se om dere synes dette var en artig greie. Da deler jeg mer enn gjerne flere. 

CROSSFIT JENTA 

 

Nike Metcon 2 sko  //   Reebok tights //  Reebok sports-bh 

Jeg digger denne looken, og forelsket meg helt i sportsbhen fra Reebok. Jeg ser for meg at den passer perfekt til treningsøktene mine i Frankrike om kun to små uker. Jeg er ikke helt komfortabel med å trene i kort sportstopp i Norge, men på ferie i utlandet er det helt innafor. Skoene var også super kule synes jeg. 

CARDIO-QUEEN

 

Nike shorts //  Nike rosa singlett //  Flyknit sko // Nike element rosa genser // Nike sports-bh

Se på fargene i denne collagen, er det mulig å bli så fresht? Jeg blir glad bare av å se på disse klærne. Skoene er fra Nike, og modellen heter Flyknit. Jeg har hatt dem to ganger tidligere, og de sitter virkelig som en drøm på foten. Genseren er en god gammel slager fra Nike, og jeg har den selv i akkurat den fargen og flere andre farger. Shortsen er ganske basic, men så super comfy ut å løpe i. Singletten er akkurat slik passform jeg liker til løping, slimfit men likevel ikke helt tettsittende. Det var også en sports-bh med her, men den kom vist ikke med på bildet. Dere får klikke dere inn på linken å se på den hvis dere har lyst. 

LIFT THEM WEIGHTS BABY

 

Puma sports-bh //  Grønn Puma singlett  // Nike 3/4 tights  // Nike Flex sko

Til slutt er det Cardio-collagen og her falt jeg pladask for fargekombinasjonen av singletten og sportsbhen. Tenk så fint når man er solbrun med den herlige turkis-grønne fargen. Jeg drømmer meg helt bort i dette her jeg. Fy søren så gøy det er med treningsklær!

Fant du noe du likte her? 

 

Smiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. Vil gjerne ha flere slike innlegg!! Du er en stor motivasjon i hverdagen 😀 Hvordan er den rosa genseren i strl?

    2. Helene: Jeg synes den er ganske normal, kanskje en tanke stor på størrelsen. Jeg har den i S, men har også et par i M. Synes nok de i S sitter finest 🙂

    3. Veldig fint med sånne collager 🙂 Men tenkte bare å si at Nike free flyknit ikke er en løpesko, men en treningssko for styrketrening, saltrening etc., derav “TR” i navnet på skoen 🙂 Har man løpt mye, løper bra teknisk eller er en lettvekter kan det fungere som en løpesko, eller som en intervallsko på mølle, men den er primært ikke laget for løping! Men fint innlegg, elsker treningstøy selv, skulle bare hatt litt mer penger, så jeg kunne oppdatert garderoben litt oftere 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg