Når du elsker det du gjør

Det sies at hvis man virkelig liker det man driver med så føles det ikke som jobb, og slik er det med bloggen for meg. Dette er min hobby, min lidenskap og alle mine interesser samlet på en og samme platform som jeg kaller min blogg. Her får jeg lov å utfolde meg i tekst og bilder, jeg får dele motivasjon og inspirasjon. Jeg får snakke om trening og kosthold og best av alt jeg får lov å kommunisere med så mange herlige likesinnede blandt dere lesere.

If you love what you do – you don´t have to work a day in your life

Jeg får noen muligheter med denne bloggen som jeg sannsynligvis ikke hadde fått hvis ikke, en av dem er muligheten til å få skrive for ShapeUp. Det er noe av det aller morsomste jeg gjør og i går hadde jeg en fantastisk dag ute å skogen med fotograf Victoria Nevland. I løpet av en liten time hadde vi første programmet i boks, og begge var enige om at jobboppdrag som dette utelukkende kun er gøy. 

Foto: Victoria Nevland for ShapeUp

Det er selvfølgelig en skriveprosess bak som noen ganger kan være frustrerende, når ordene ikke flyter og du ikke klarer å formulere deg så kan man bli litt smågal. Heldigvis så skriver jeg treningsprogrammer som er faktabaserte og en introtekst som bare skal være lettbeint og inspirerende. Det er takknemlig og gøy skriving og de aller fleste gangene koser jeg meg utelukkende med det. I går satt jeg i over 5 timer å skrev, og kjente på siste timen at jeg var litt klar for å bli ferdig. Nå er to nye programmer sendt inn, og jeg gleder meg til å se dem på trykk i august og september. I dag har jeg en litt åpen dag, og det er så deilig. Jeg har aldri problemer med å fylle dagene opp, men noen ganger er det litt godt å bare kjenne at man ikke må noenting, og bare kan ta dagen litt som den kommer. Det er vel det som kalles ferie? 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

4 kommentarer
    1. Så flink du er, og derfor får du sånne muligheter. Tenk så heldig du er som får jobbe og drive med det du elsker. Nå har jeg nettopp våknet etter nattevakt. Skal ta litt kaffe, og så skal jeg ut på løpetur i solen før det blir mere mat og sove litt mer dør nok en kvelds og nattevakt. Hilsen Anja

    2. Hei! Hvordan kom du i gang med blogging og hvordan redigerer du bilder på bloggen? 🙂 Veldig inspirerende og fin blogg

    3. Hei flotte Maren! Du storkoser deg ute om dagen iallefall, det er tydelig 🙂 Godt det! Men du, den shortsen, er det Moods of Norway? Har en venninne som har en lignende i tights. DRITKUL!! Ha en flott lillelørdag, her er det innekos med godis og netflix (grått og trist ute).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg