Busy bee Sunday

God morgen hjerter. Jeg har allerede vært lenge våken, og er godt nede i kaffekopp nr tre denne søndagen. I dag skal jeg i barnedåp til min fine lille nevø, og jeg gleder meg så. Store deler av søndagen går med til familiehygge og feiring, det betyr at dagen måtte starte tidlig for å få unna ting som må gjøres. Jeg har en deadline på et nyt ShapeUp program i morgen, og jobber på spreng nå for å få det klart. Jeg tror og håper at det blir bra. Jeg kan si så mye som at dette programmet blir ut i skogen omgitt av fantastisk natur. 

Ellers har jeg en stor avgjørelse å ta i dag, også med deadline til i morgen. Jeg har gått utallige runder med de rundt meg for å spør om råd, og jeg har gått så mange tenke-turer at jeg nesten tror naboene og folk i nærområdet mitt tror jeg ikke har det noe greit hjemme siden jeg konstant driver å vandrer ut på tur. Haha. Disse tenketurene er gull verd, men dessverre har jeg fremdeles ikke klart å ta noen endelig avgjørelse, så dagen i dag må brukes godt.  

Litt senere i dag skal jeg snike meg unna barnedåpen for en kort periode for å ta en kjapt møte med en person fra Oslo som har en spennende levering til meg, mer om dette prosjektet også senere. Et hint er at det er frisk og herlig, og skal resultere i masse artige oppskrifter til dere. Nå må jeg komme meg avgårde her. Jeg ville i grunn bare innom å si hei, og ønske dere en fin søndag. Jeg titter innom igjen i kveld, men until then så må dere nyte dagen og gjøre noe hyggelig. 

 

Smiiiil Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg