Den beste treningsmusikken

Jeg har funnet meg en ny spilleliste som får frem smilet, og gjør treningsøkten litt lettere å gjennomføre. Jeg er så fornøyd med den listen, og har lyst å dele den med dere. Kanskje har dere en liste å dele tilbake også? Jeg bruker helst denne listen på løpetur, men den funker for all slags trening spør du meg. 

Let the music take you higher & push you further

Jeg har ikke laget denne listen selv, men den inneholder likevel flere av mine favoritter. Listen heter Cardio, og lå under treningsmusikk på Spotify. Dere finner listen HER.  Det er helt genialt med slike ferdige lister, og jeg elsker å sitte å søke opp lister for ulike “moods”. Enten om det er en rolig kveldstur, avslapping hjemme, en hard intervalløkt eller rolig langkjøring så finnes det alltid en passende liste. Det er sommerlister og sovelister, akustisk og beinharde powerlister. Søk litt rundt og kos deg med musikken. 

Nå skal jeg gjøre siste forberedelser til dagens shoot for ShapeUp, også bærer det ut i skogen til dagens fantastiske location. Været er heldigvis på vår side, og jeg håper dette blir en effektiv og bra dag på “jobben”. Det føles nesten litt rart å kalle det for jobb, for det er jo bare gøy. Jeg føler meg så heldig som får lov å jobbe med det jeg brenner for, og som engasjerer meg så sterkt. Jeg synes det er super stas å få lov å levere treningsartikler til Norges største treningsmagasin. Jeg håper jeg klarer å inspirere dere til en herlig utendørsøkt i neste utgave av ShapeUp. Programmet er litt annerledes, effektivt og utrolig morsomt. 

Ha en deilig lørdag dere. Mer fra denne kanten senere. 

 

Smiiiil Maren 

 

 

6 kommentarer
    1. Hvor mange av questbarene du la ut på snapchat pleier du å blande I havregrøten din dersom du Gjør det, blir det mye med 2 stk lixm?:P
      Ha en kjempefin dag videre fine deg!

    2. Hei! 🙂
      Gler meg til å lese om programmet når det kommer ut i shap up, er fast leser 😀
      Har et lite spørsmål, har nettopp kjøpt meg slike treningsstrikker, men har litt problem med å kome på øvelser, så jeg lurte på om du eventuelt har noen tips? Muligens du kunne laget et innlegg med diverse øvelser?
      Ha en strålendes dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg