Jeg trengte en timeout

Er det rart jeg elsker denne byen? Jeg er så glad jeg hadde med mitt lille kompaktkamera i lomma i går slik at jeg kunne dele dette med dere. I går gikk jeg en kveldstur alene, med musikk på ørene og helt i min egen verden. Jeg trengte en pause, en liten timeout fra alt rundt meg. Jeg har en stor jobbrelatert avgjørelse å ta, og kjenner at jeg virkelig trenger å tenke meg godt om her. I går ruslet jeg rundt i nabolaget mitt, så på alt det fine rundt meg og lot tankene gå i alle retninger. Jeg tror jeg har falt ned på rett avgjørelse, og jeg gleder meg til å dele med dere etterhvert. 

It´s not always a workout – sometimes it´s just therapy

Det er så godt å gå turer på denne måten, og jeg gjør det ofte. Noen ganger fordi jeg har mye å tenke på, andre ganger fordi det har vært hektisk og jeg trenger å være alene, eller bare fordi jeg har masse energi og har lyst å bevege meg. Uansett grunn gjør slike turer alltid noe med meg, på en positiv måte. Jeg er så takknemlig for å bo akkurat her jeg bor, med sjøen som nærmeste nabo. Det gir en helt spesiell ro, og jeg har ikke tall på hvor mange solnedganger jeg har sittet å sett på like utenfor leiligheten. 

I kveld sitter jeg å jobber med neste utgave av Shapeup som skal shootes i morgen tidlig. Temaet for dette treningsprogrammet er veldig typisk meg, og jeg elsker å trene på den måten. Jeg har et par øvelser igjen så er programmet spikret. I morgen tidlig skal jeg møte Victoria Nevland som er min faste fotograf. Hun er fantastisk dyktig, og utrolig herlig. Jeg koser meg alltid med Victoria, og gleder meg skikkelig til å jobbe med henne i morgen. Nå må jeg gjøre ferdig her, men følg gjerne med på snapchat i morgen så skal jeg prøve å få snappet litt underveis i shooten.

 

Smiiiil Maren 

 

5 kommentarer
    1. Så nydelige bilder av fin natur og søte fugler:). Du har et veldig fint rekreasjons område. Tror alle trenger litt tid alene av og til og da er friskluft ikke å forakte:). Masse lykke til i morgen, dette kommer til å bli bra:). Nyt kvelden:)

    2. Nydelig bilder ☀️☀️
      Deilig med slike turer 😊
      Jeg leser bloggen din fast, og må bare si at jeg liker at du er så ekte og ærlig 😊
      Du er jordnær og det vises godt gjennom bloggen din 😊
      Lykke til med nye og spennende utfordringer 😊 Gleder meg til å følge deg videre 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg