I dag skal jeg noe spennende

God morgen. Er det en god morgen for deg? Jeg håper det! I dag kom jeg såvidt opp av sengen når klokken ringte kl 06.30. Jeg var så trøtt og var midt i verdens beste drøm når jeg ble brutalt avbrutt av alarmen. Det tok et par minutter, men så kom jeg på hva jeg skal i dag, og da var det plutselig ikke så vanskelig å komme seg opp likevel. I dag skal jeg nemlig besøke en Bondegård og hilse på både små lam, høner og små kyllinger. De har også bier, og produserer sin egen honning. Dette blir så gøy, og gleder meg masse! 

Nå skal jeg bruke morgentimene på å svare litt mail, også kjører vi avgårde om et par timer. Jeg sitter å vurderer om jeg skal ta meg en liten tur ut i skogen først eller ikke. Helt ærlig så har jeg litt vondt i viljen i dag, og sofaen frister så mye mer. Jeg angrer aldri på disse turene, men jeg skal innrømme at jeg noen ganger må jobbe litt med viljestyrken for å komme meg ut. Min hemmelighet er at jeg senker kravene helt ned for meg selv, og tenker at 20 minutters gåtur er mer enn nok, og det koster meg jo egentlig ingenting. Da kommer jeg meg ofte ut, og når jeg først er i gang så blir det ofte lenger enn de 20 minuttene fordi det er jo så godt når man først er i gang. Jeg lurer rett og slett meg selv litt – men det funker! Et annet tips er å kle på seg reningsklær med en gang du står opp. Da er det så mye enklere å bare komme seg ut å gjøre det. 

Kamera er med på tur i dag, og jeg gleder meg til å vise dere bilder fra denne dagen. Jeg tror og håper det blir veldig koselig. Jeg hører rykter om at det blir servert ferske lapper også. Mmmm. Følg gjerne med på snapchat også for litt mer spontane og uhøytidelige oppdateringer. Dere finner meg på: marenerdvik

 

Smiiiil Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg