Sol, sommer & Sørland

Klokken 08 i dag morges ringte Kristina og var klar for å dra på stranda. Jeg synes klokka 8 var noe i tidligste laget, og fikk henne heldigvis til å drøye det et par timer. Vi kjøpte med oss vannmelon, bær, skyr, cottage cheese, nøtter og brus og koste oss med både musikk og blader. Planen var egentlig Odderøya og årets første bad i salvann men den planen utgikk glatt når vi kjente hvor mye vindt det var ute. Vi fant oss en lun og deilig plass i Baneheia, og årets første bad ble i ferskvann. 

Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne skryte på meg at jeg tok årets første bad, men det var det kun Kristina og Milo som var tøffe nok til. Kristina badet nok for oss begge to. Jeg har aldri sett noen som er så glad i å bade. Hun slang seg ut i vannet en haug av ganger, og tvang stakkars lille Milo med. Jeg “badet” til hofta, men vannet var rett og slett for kaldt til at det ble noe fullverdig bad på frøken Erdvik. Jeg har satt som mål at jeg skal bade denne uka, så vi får se da!

Har dere hatt årets første bad enda? 

Nå sitter vi å koser oss i den nye leiligheten til Kristina, og straks skal jeg løpe avgårde til en avtale i sentrum. I kveld kjenner jeg at det frister med en ordentlig god middag og en god film i sofakroken. Jeg har sett enormt med serier i det siste, men gode filmer føler jeg det er mangel på. Spesielt vanskelig er det fordi det skal være en film som både jeg og kjæresten liker. Begge er glad i action, krim og komedie, han liker skrekkfilmer men det klarer ikke jeg. Så hva i all verden skal si da se?

Har dere noen forslag? Alle tips mottas med stor takk! 

 

Smiiiil Maren 

 

12 kommentarer
    1. Så gøy å lese når du og Kristina henger sammen!:D
      The Next Three Days er skikkelig bra og spennende, litt sånn action/krim/drama. Og A Beautiful Mind (tror det er en av de beste filmene jeg vet om). Begge med Russell Crowe❤ Blended hvis du vil se noe sykt morsomt (og Vacation). Noen tips ihvertfall;)

    2. Digger bloggen din, sjekker innom hver dag for min daglige dose med påfyll av treningsmotivasjon og glede <3
      Så på Taking lives i går, og det var en veldig spennende film, den anbefales!

    3. Så utrolig flott du ser ut, og for en inspirerende blogg!!
      Du kunne ikke tenke deg og legge ut hva du spiser i løpet av en dag innimellom? Supeeinteressant, hehe 🙂

    4. Den røde vargen og Morden i fjällbacka og Morden på Sandhamn!
      Svensk-krim <3
      Alle tre ligger på Netflix 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg